Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häkkisen uudella sussulla on isot meijerit. Eijahan oli aika lauta

Vierailija
09.02.2008 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin arvas, että jätkällä on 40 kriisi ja 50 vuotinen mummo vaimo ei kiinosta.... vaihtoi nuorempaan niinkuin monet ja niin monet miehet tekee.

Vierailija
2/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän oli asunut jo äijän kanssa..

ihan samoin, kuin Häkkinen mummo vaimon... joten aika kokeilla ikää toisinpäin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonaton.

Vierailija
4/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyväntekeväisyysnäytöksessä Monacon GP:ssä viime vuonna:

http: //www. motorsport. com/photos/f1/2007/mon/f1-2007-mon-xp-1008. jpg

Voi voi, kyllä on Mika alas vajonnut, jos tuo eroottinen tanssija-juttu pitää paikkansa.

Vierailija
5/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuo eroottinen tanssija.

Sellaisiahan ne aina ovat, halvan näköisiä, mutta ilmeisesti vetoavat miehiin, ainakin osaan miehistä.

Voi harmitus, mihin Mika lankesi.

Sääliksi käy lapsia varsinkin.

Vierailija
6/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rahaa olisi ollut, haluaa pysyä omana itsenään.

Vierailija
7/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotenkin arvas, että jätkällä on 40 kriisi ja 50 vuotinen mummo vaimo ei kiinosta.... vaihtoi nuorempaan niinkuin monet ja niin monet miehet tekee.

Vierailija
8/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisuutta.

Vierailija
9/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäsuhta pari ei pysy kauaa yhdessä. Sen takia monilla rikkailla miehillä on kaunis ja nuori vaimo. Tietysti he haluavat parhaan mahdollisen diilin ja ikä on yksi tekijä siinä myös.

Itse olen pian 40.

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
10/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän vetää ranteet auki. Mun mies on varakas ja keski-ikäinen. Minäkin olen keski-ikäinen, sille mä en voi mitään, tästä en nuorru. Silikonit voisin kyllä ottaa, jos vaikka ihan varuiksi, on nimittäin nää pikkasen päässeet lerpahtamaan iän ja synnytysten takia. Joo, soitto Nordmanille tai mikä helvetti se nyt oli? taitaa olla paikallaan..

Vierailija
11/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löytyy Mikan uusi kulta?

Vierailija
12/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Mikakin nyt aika alas on vajonnut jos tämä pitää paikkansa : ( Juu ja varmaan tosirakkautta. Olisi nyt ottanut vaikka sen joensuulaisen mallitytön, ymmärtäisin paremmin.

Vierailija
13/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen tusinamimmi, joka varmasti kyllä vetoaa keski-iänkriisissä painiskeleviin miehiin...

Joskus miettii, että pitäisikö sitä olla lesbo...niin ei tarttis aina kattella noita miehiä isotissisten perässä juoksemassa...

Vierailija
14/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttu pitää paikkansa, on Mika vajonnut tosi alas. Takaisin siksi samasi säälittäväksi amiskundiksi, jolla ei löydy korvien välistä mitään tonkimisen arvoista. Rahasta viis. Jotenkin olin kuvitellut, että tyyppi olisi kasvanuut jo aikuiseksi ja vaimonsa avulla fiksummaksikin.

Vierailija
15/15 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän