:(
Mulla ei ole yhtään ystävää. Muutaman lukio tai yliopistokaverin kanssa laitetaan joulukortit, mutta siinä se :(. Olen omasta mielestäni ihan kiva ihminen, kuuntelen toisia, juttelen muiden kanssa jne, mutta en onnistu luomaan ystävyyssuhteita. Tuntuu että aina jään vähän ulkopuoliseksi :(. Olkaa kiitollisia ystävistänne, itse olisin tosi onnellinen edes yhdestä sellaisesta ihmisestä, jonka voisi ihan muuten vaan kutsua edes kahville. Puhumattakaan siitä että voisi kertoa esimerkiksi plussaa näyttäneestä raskaustestistä jollekin muulle kuin miehelle. Vähän masentavaa :( .
Kommentit (6)
Moni kotiäiti on yksinäinen. Kysy neuvolasta, järjestetäänkö sitä kautta äitipiirejä.
Hymyilen paljon ja valitan vähän. Ei se ystävien puute ainakaan happamasta naamasta johdu. Mutta kiitos 2 kommentista kuitenkin. Kolmoselle kiitos :) ja kiva kun jollakin niitä ystäviä on paljon!
Enkä ole niistä muskareista tai kerhoista ystäviä saanut..pienellä paikkakunnalla on vielä tosi vaikea muualla kehenkään tutustua, julkisia leikkipuistojakaan kun ei ole.
Ehkä ei pitäisi olla aina niin iloinen ja koettaa järjestää tekemistä, jos vaikka sanoisi kerrankin että on välillä yksinäistä..Pitääkin koettaa tätä sunnuntain kerhossa. Tosin sitten jos kukaan ei ehdota mitään, niin sitten masentaa vielä enemmän. Tsemppiä toiselle yksinäiselle, toivottavasti me niitä ystäviä tai edes vähän läheisempiä " puolituttuja" saataisiin.
ap
Tosi pieneltä paikkakunnalta, nimeä en viitsi mainita. Eipä silti, tuskin kukaan minua tästä viestistä tunnistaisikaan.
ap
Itse kiitän joka päivä siittä, että minulla on paljon ihania ystäviä, ilman heitä en jaksaisi, ystävät ovat yksi tärkeimmistä asioista elämässäni.
Ystäviä ei ole koskaan liikaa, haluan olla myös sinun ystäväsi :)