Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet rinnat

Vierailija
10.11.2006 |

Mulla on tosi pienet rinnat käytännössä pelkät nännit ja kun olen miehenkanssa sängyssä niin se jotenkin hävettää, enkä kehtaa ottaa paitaa pois tai jos otan niin jätän sitten rintsikat. Kun täällä noita miehiä näyttää olevan fiksuineen komentteineen niin haluasin kysyä teiltä MIEHET että mikä on rintojen pienuuden raja siis että ne ei kiihota kun ei ole visuaalista silmänruokaa. Vai onko rintojen koko sitten niin tärkeetä kuin miehet on antaneet ymmärtää.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on herkät nännit niin sehän riittää.

Vierailija
22/170 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tähän ikään väärän kokoisia käsissäni pidellyt. Pienet on usein niin ihanan terhakat ja herkät. Ole ylpeä siitä mitä sinulla on, kaikki rinnat ovat omalla tavallaan kauniita. M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattia kanssa, kiinteä lihaksikas sportti on seksikkäin

http://maajussillemorsian.blogspot.fi

Vierailija
24/170 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse himoitsen seksuaalisesti kaikkein eniten erästä sporttista naista, jolla on tosi pienet rinnat, käytännössä varmaan lähinnä vain nännit. :-) Nainen on mielestäni äärimmäisen seksikäs paketti ja pienet rinnat vaan korostaa urheilullisuutta.

Vierailija
25/170 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä oon monesti ajatellu varsiki urheilu naisia ei tisseistä tietookaan,anteeks mutta oon sitä mieltä kyllä naisilla pitää tissit olla,millä helvetillä annat lapselle tissiä ku niitä ei ole?

Vierailija
26/170 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minitissistä on pantava takaapäin, niin pienuus ei haittaa.

Vierailija
27/170 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miksi muka pienitissistä vain takaapäin? Hölmö väite, etkö arvosta naista kokoNaisena? /t. vilivallaton

Vierailija
28/170 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallaton, antaisitko oikeasti niitä tisupusuja nänneille?

Vierailija
29/170 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet kiinteät rinnat ovat ihania.

Vierailija
30/170 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, pienet kiinteät rinnat ovat eroottisia, valitettavasti niitä näkee liian harvoin. / M39

Vierailija
31/170 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä rinnoissa, oli sitten kiinteät tai ei. Ei todellakaan ole mitään eroottista!

Vierailija
32/170 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pieni rintaiset.., sovitaan mieluusti että A tai AA rintaiset naiset ovat niin hiljaisia täällä? Ettehän ujostele mietä miehiä? / vilivallaton

Vierailija
33/170 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon homoja tällä palstalla näköjään! Kyllä tissien pitää olla TISSIT eikä mitkään A-kupin luumut.

Vierailija
34/170 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienehköillä naisten rinnoilla ole mitään tekemistä homoilun kanssa, tiedät sen itsekin, haluan ainakin uskoa että tiedät. / vilivallaton

Vierailija
35/170 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toki asia on niin että kyllä naisella täytyy rinnat olla...!

36/170 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot tai pienet aina siitä puhe vaik tunne ratkaisee. soita tai tx.0466613652

Vierailija
37/170 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni naisella pitäisi olla sen verran rintoja, että tissipano onnistuu. Se kun on myös mukava lisä seksitouhuihin.  Tai sit piää antaa peppuun nussia.

Vierailija
38/170 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on AA-kupin rinnat (joskus saatta A olla sopiva koko, liivimallista/merkistä riippuen). Olen muutenkin pieni, lyhyt, ja siro. Ja olen näillä RINNOILLANI täysimettänyt kaksi lasta, ei ole tippaakaan korviketta tarvinnut antaa kummallekaan. Joten olen sitä mieltä, että jos näillä on lapset voinut ruokkia, niin ovat aivan hyvät. Kauniit ja terhakat ovat vieläpä, eivät roiku, kuten kenties pitkien imetysten jälkeen isommat rinnat saattaisi.

Tiedän, ettei kaikki miehet tykkää, mutta ei tarvitsekaan. Pääasia, että ovat hommansa hoitaneet ja ainakin oma mieheni tykkää niitä katsella ja kosketella. Mä en ainakaan suostu häpeilemään rintojani, en näe siihen mitään syytä. Uskon, että moni mies kiihottuu yhtä paljon näistä pienistä kuin joku toinen tosi isoista, meitä on moneksi.

Vierailija
39/170 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ovat minusta parhaat. Ne luovat minun mielessäni kuvan nuoresta urheilijanaisesta. Isoista rinnoista tulee mieleen tunkkaiset baarinaiset tai silikonilla pilatut pikkurinnat. Eivät siis kaikki miehet rakasta suuria rintoja. Minua ja monta muuta miestä ne kiihottavat. Minun vaimollani oli parikymppisenä pienet terhakkaat rinnat. Nännit olivat suuremmat kuin rinnat. Synnytykset ovat muuttaneet niitä mutta koko on edelleen A1. Muuten Twitterissä on useita pieniä rintoja ihailevien käyttäjien sivustoja.

Vierailija
40/170 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninustakin pienirintaisten naisten ei tulisi ujostella tai hävetä pieniä rintojaan. Minusta pienet rinnat ovat ihania.

Silicon rinnat on usein kovia, mutta pienet rinnat on aidon mukavia./ vilivallaton