Pienet rinnat
Mulla on tosi pienet rinnat käytännössä pelkät nännit ja kun olen miehenkanssa sängyssä niin se jotenkin hävettää, enkä kehtaa ottaa paitaa pois tai jos otan niin jätän sitten rintsikat. Kun täällä noita miehiä näyttää olevan fiksuineen komentteineen niin haluasin kysyä teiltä MIEHET että mikä on rintojen pienuuden raja siis että ne ei kiihota kun ei ole visuaalista silmänruokaa. Vai onko rintojen koko sitten niin tärkeetä kuin miehet on antaneet ymmärtää.
Kommentit (170)
Pieniä "nöpörintoja" on ihana suukotella;)
Jos naisella on kireä pillu, niin kaikki on kunnossa.
Pienet rinnat ovat pop! Vaimoni on iän myötä muuttunut AA:sta B:hen enkä ole kovin innoissani uusista hölskyvistä rinnoista. Mikään ei kiihota yhtä paljon kuin pienet rinnat jotka kiihottumisen myötä muuttuvat koviksi ja pyöreiksi!
Vaikka häpeäisit pieniä rintojasi niin suosittelen kyllä paljasta pintaa. Rintsikoiden pitäminen lähinnä korostaa pientä heikouttasi. Voit aina viedä miehen kättä lantiolle, niskalle tai haarojen väliin jos haluat hänen kiinnittävän huomiota niihin mielummin. Samalla vaikutat heti itsevarmemmalta ja sitä kautta monen miehen mielestä haluttavammalta.
Ja seksikkyyttä korostavia osa-alueita on tosiaan monta; kauniit kasvot, hienot hiukset, sirot sormet, huollitut kynnet, kurvikas lantio, tiukat vaatteet, seksikkäät alusvaatteet (pienrintaiselle suosittelen vähän peittävää rintsikkamallia, vaikka bikinimallia, niin korostuu nyppylätkin), itsevarmuus (!), herkkä hymy, aloitteellisuus (!), korkokengät, korut, siistitty alapää, listaa voisi jatkaa loputtomin...
Kuka naidessa ehtii tissejä vahdata ja jälkeenpäin ei jaksa, kun alkaa nukuttamaan.
Eipä ole rintojen koosta kiinni,nainen on paljon muuta kuin rinnat.
Täältä kanssa vihreää valoa pikkuisille tisseille! En halua sanoa että pienet rinnat eivät haittaa, koska siitä saa kuvan että se olisi kuitenkin jonkinlainen miinus. Pidän kyllä naisellisista muodoista, mutta itse kaipailen niitä muotoja enemmän siellä lantion seudulla. Isohko/iso perse ja pinet rinnat ovat lyömätön yhdistelmä. Pienempienkin peppujen kohdalla viisarini värähtää, mutta mieluummin katselen täyteläisiä reisiä ja peppuja.
Olen samaa mieltä edellisen kanssa, valitettavasti jotkut pienirintaiset naiset turhaan ujostelee rintojaan. Kaupassa ja kadulla ilman liivejä, jookos
En minä välittäisi onko ne pienet vai isot. Nuolisin, hieroisin, suutelisin ja imisin niitä jokatapauksessa seksin aikana.
Ensinäkin ole oma itsesi ! Se vain on niin, että MIEHET vaativat naiselta ihan liikaa. Joten tideoksi vain mekin olemme ihmisiä kuten te. Kuka jaksaa koko ajan huolitella vartaloaan ja miettiä, että mitä jos en kelpaa tälläisenä. Oletteko koskaan miehet miettinyt, että te olette naisille tämän aiheuttanut. Kiinnitätte liikaa huomiota NAISET! Mitä miehet tekevät vastineeksi jos naisella kerta pitää olla isot tissit, kunnon peppu ja ajettu alapää YMS ! Mitä jos naiset alkaisivat yhtä vaativiksi miesten suhteen.... ???? Jos et kelpaa jollekkin tuollaisena, kun olet elikkä luonnollisena, niin laita äijä mäkeen! Ettikööt sitten fantasiaan sopivan prinsessan itselleen!
sehän on jokaisen oma asia,toiset tykkää tyttärestä toiset äidistä.minun mielestä tissit on tärkee osa kun aletaan vehtaan.
se on niiku on toiset tykkää toiset ei?
Itse kyllä rakastan raskaita rintoja, ei mahda mitään - toki mitä kiinteämmät ja pystymmät, sen hienompaa. En ole kylläkään koskaan paritellut pienirintaisen naaraan kanssa, joten varsinaista empiiristä vertailukenttää kokemuksista ei ole.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 23:13"]
Kuka naidessa ehtii tissejä vahdata ja jälkeenpäin ei jaksa, kun alkaa nukuttamaan.
[/quote]
Hyvä! päivän paras!
Olen saanut elämäni parasta seksiä "rinnattomalta" naiselta! J:lle terveisiä!
Rinnat kasvavat huomattavasti, kun hakeutuu tiineeksi. Ohjeeni on, että paliaalla vaan sitten, jos asia häiritsee. Useimpia miehiä pienet rinnat eivät haittaa, mutta määkivä kakaralauma voi aiheuttaa, että mies ottaa jalat alleen.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2006 klo 09:53"]
Mulla on tosi pienet rinnat käytännössä pelkät nännit ja kun olen miehenkanssa sängyssä niin se jotenkin hävettää, enkä kehtaa ottaa paitaa pois tai jos otan niin jätän sitten rintsikat. Kun täällä noita miehiä näyttää olevan fiksuineen komentteineen niin haluasin kysyä teiltä MIEHET että mikä on rintojen pienuuden raja siis että ne ei kiihota kun ei ole visuaalista silmänruokaa. Vai onko rintojen koko sitten niin tärkeetä kuin miehet on antaneet ymmärtää.
[/quote]
Voih sua pienirintainen, anna mun riisua sun paitasi, niin näet miten mun mulkku reagoi ;)
Minusta rinnat, joiden kantaja on ylpeä niistä, ovat aina kauniit. Mua taas häiritsee enemmänkin just se naisen kainostelu ja itsensäpeittely.
Moi ei siinä mitään rajaa ole ja pienet rinnat on mitä ihanimmat, itse ainakin pidän tosi pienistä ne on ihanat , isot ei kiinnosta yhtään. mitä pienemät sen paremmat.