Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 3.8v poikani varasti leluja pph:lta. Kertoi äsken, että repussa on jotain. Aattelin, että on askarrelleet.

Vierailija
08.02.2008 |

Jumalauta, sillä oli 4-5 pientä lelua repussa. Sain kiskottua tiedon, ettei ollu lupaa tuoda kotiin. Oli toisen pojan kanssa kuskanneet leluja repuissa. Poika lirkutti, että ne oli niiiiiin kivoja, että halusi tuoda kotiin. Olaanko me kasvattamassa rikollista? Ihan normaali perhe ollaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis anteeki siltä PPH:lta.

Vierailija
2/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheelta tuntuu. Lelut oli vielä kehnon olosia, miksi lie ne vienyt. Kotona kaapit täynnä leluja. Tajuskohan toinen edes, mitä oli tehnyt. kerran on kyllä ihan luvan kanssa saanut pikkuauton pph:lta, ehkä luuli, että saa ottaa muulloinkin. en tiedä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan, että jos tulee yläkerrasta kaverilta leikkimästä aika nopeasti sinne menon jälkeen, ja painaltaa omaan huoneeseensa varsin hilpeänä, niin jotain on tarttunut mukaan.

Meill poika tietää, että on tosi väärin varastaa, ja saa aina ihan hirveän kohtauksen, kun laitetaan lapsi menemään palauttamaan ottamansa tavarat ja pyytämään anteeksi. Mua kyllä hämmentää toi käytös tosi paljon, kun ei sovi pojan muuhun luonteeseen ollenkaan. Nyt olen ollut hänen kanssaan tosi tarkkana, ja paljon puhunut toisen omaisuuden kunnioittamisesta, ja sanoin myös, että tästä eteenpäin rangaistukset tulevat kovenemaan, nyt on asiasta tarpeeksi puhuttu.

Vierailija
4/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen raukka oli sitten heti varmistamassa, että ei kai hän joudu vankilaan. sanoin, että ei lapset joudu. isona sitten. joo, en ole ylpeä itsestäni. ap

Vierailija
5/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja järkytyin totaalisesti. Kyllä tiesi ettei saa tuoda, mutta ei silti varmastikaan ymmärtänyt varastavansa. Ensin nuhtelin ja kerroin mitä varastaminen on ja heti seuraavana hoitopäivänä poika itse palautti lelun hoitotädille (minun käskemänä siis). Sen koomin ei ole moista tullut ilmi. Poika nyt 6v.

Vierailija
6/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varastettu lelu piti viedä anteeksi pyynnön kera takaisin lelun omistajalle ja jokaista varastettua lelua vasten poika menetti yhden omista leluistaan. Kyllä toimi ainakin meillä eikä edes tarvinu kauheen kovasti nuhdella :)

Vierailija
7/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten ja yksityisomaisuuden välillä. Siksi onkin hyvä, että lapselle selkeästi osoitetaan, että tämä oli väärin ja lapsi joutuu pyytämään anteeksi ja palauttamaan tavarat.

Ei hän välttämättä ilkeyttään tai varastamishalussa tuota tehnyt.

Vierailija
8/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuhdellut ja lapsi on käynyt palauttamassa tavaran sen oikealle omistajalle anteeksipyynnön kera.

Ole huoleti, tuskinpa lapsestasi hirveää kriminaalia tulee. =)

Vierailija
9/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäisin keskustelun siitä miksi ei saa varastaa ja huomenna palautettaisiin lelut pph:lle anteeksipyynnön kera. Tuskin on tarvetta mihinkään tuon rankempaan.

Vierailija
10/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon lastani. osaan kysyä oikein kysymykset ja poika vastaa jotenkin vasten tahtoaan, mutta rehellisesti. hän ei osaa vielä valehdella, myönsi siis heti syyllisyytensä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi