Saan ihan just gradun valmiiksi ja ens torstaina on 2. viimeinen tentti! Siihen jää
lukuaikaa vain pe, la, su, ma, ti, ke! Mutta niinä päivinä ei ONNEKSI ole töitä! Mulla on ollu niin rankka elämänvaihe! toivokaa mulle onnea että selviän tuosta tentistä! Jännittää! Tämä päivä vielä gradun kanssa !! apua
Kommentit (6)
Ja hoitaa perheen pyörittäminen samassa niin kaksi päivää ei riitä. Tsemppiä ap:lle loppurutistukseen.
ja käytät vielä siitä termiä "vain".. huhu, on ilmeisesti ollut sinulla todella raskasta tuo yliopistoaika. Pahimmat tentit joiden kanssa olen itse ollut tekemisissä on mennyt parinpäivän intensiivisellä lukemisella läpi
Meilläkin syventävien opintojen tenteissä poikkeuksetta 1000-2000 sivua engl.kielistä vaativaa tekstiä, ei todella riittäisi 2 päivää.
ja käytät vielä siitä termiä "vain".. huhu, on ilmeisesti ollut sinulla todella raskasta tuo yliopistoaika. Pahimmat tentit joiden kanssa olen itse ollut tekemisissä on mennyt parinpäivän intensiivisellä lukemisella läpi
Luulisi nyt tuollaisella lukemisella tentin menevän läpi... Siis jos on tyyliin 8 tuntia päivässä aikaa lukea.
Ajattele kuinka pitkällä jo olet. ENÄÄ yksi tentti ja grdukin jo tuossa vaiheessa :)
Ison opiskeluputken olet läpikäynyt ja kohta olet VALMIS!
Kyllä se viimeinen tentti menee hyvin, ihan varmasti. Se ei ole sen kummoisempi kuin mikään muukaan tentti jonka olet jo läpäissyt. Yksi tentti vaan.
Ihan kateellisena täällä mietin, kun itselläni gradu on vasta alkutekijöissään, riviäkään en ole vielä kirjoittanut ja tenttejä ja kurssejakin vielä riittää vuodeksi. No, vuoden päästä mnäkin kirjoittelen täällä viimeisestä tentistä :)
Paljon positiivista voimaa ja onnistumisen säteilyä lähtee täältä sinnepäin.
SELÄTÄ SE TENTTI JA NÄYTÄ NIILLE!!!