Ystäväni haluaisi ostaa meille digiboksi, kehtaanko ottaa vastaan?
Eli siis, putputan vauvani kanssa täysin kahdestaan eteenpäin minimiäp-rahalla. lapsen isä ei osallistu muuten kuin elatusmaksuin.
Ystäväväni, lapseni kummitäti haluaa ostaa meille digiboksi, ihan sellasen perus halpa mallia olevan.
Ystäväni käy töissä ja tienaa ihan hyvin, ja asuu miehensä kanssa joten pystyy jakamaan kaikki kustannuksensa.
Tänään sitten kysyi että ootteko tiukilla, vastasin joo ollaan, lapsi sairastaa ja muitakin isoja menoja ollut tässä kuussa. sanoi sitten että mä haluan ostaa teille digiboksin, kiven kovaa sanoin että ei tarvitse, kyllä me sitten ihan itse joskus kun on varaa niin ostetaan se.
Nuoria ollaan molemmat, pari kymppisiä. Oon muuten sellainen ihminen että en kovin helposti ota avustuksia/lainaa, vasta jos on tosi pakko.
Nyt mua pelottaa että ystävä ilmestyy ovelle boksi kädessä. En tiedä vaan kehtaanko ottaa boksia vastaan, tuntuu että eläisin toisen siivellä..
Kommentit (5)
Ja jotenkin tuntuu todella luuserilta, että täytyy ottaa vastaan ystävän ostama boksi.
Isona tukena on ollut jo muutenkin, synnyttämässäkin mukana.
Mä varmaan pillahdan itkuun jos se tulee boksin kanssa ovelle.
Nolottaa jotenkin ihan hirveästi.
ap
nopeeta kun kirjoittaa niin virheitä tulee. etkö ole koskaan kirjoittanut tänne kirjoitusvirheellistä tekstiä?
ap
Askartele sitten kiitoskortti johon painat vaikka lapsesi käden- tai jalanjälki.
Vierailija:
Askartele sitten kiitoskortti johon painat vaikka lapsesi käden- tai jalanjälki.
Av:lla neuvot joka asiaan... :D
hyvää tarkoittaa, eikä ne normaalituloiselle ole edes niin isoja hankintoja, en digiboxit. Muistat häntä sitten kun olet varoissasi.