Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peg peregot netistä?

23.05.2008 |

Hei,

muistelen että netistä (suomalainen sivusto) saisi edullisesti tilattua Peg peregot, mutta olen hukannut kyseisen osoitteen. Muistaisiko kukaan? Kiitos :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Pliko P3 Completot italialaisesta nettikaupasta bimbomarket.it ja rattaat tulivat alle viikossa kotiovelle! (Siitä huolimatta, että nettikaupan nimi näin suomalaisiin korviin ei kovin mairittelevalta kuulosta!) Tein vielä tilauksen juhannuspyhien alla, mutta eihän tuolla E-Euroopassa juhannuksia tunneta. Rattaiden matkaa pystyi seuraamaan netistä ja mielestäni toimarit 35 e ovat varsin kohtuulliset tuolle matkalle.

Rattaat ovat mainiot ja kun vielä hinta toimareineen jäi alle sen, mitä pelkät Plikot (ilman jalkapeitettä ja sadesuojaa) maksavat Suomessa, niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen!

Suosittelen lämpimästi!

Poika on tänään nukkunut maittavat päiväunet Plikoissa. Menossa on testi, ettei tarvitsisi ottaa "isoja" rattaita kesälomareissulle... :)

Vierailija
2/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muistaakseni joskus ollut ja lastenkauppa.eu:ssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

babystyle.fi myi ainakin aiemmin.

Vierailija
4/7 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myynnissä aina silloin tällöin, kannattaa kurkata!

Vierailija
5/7 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin nämä rattaat netanttilasta. Kun paketti sitten tuli, oli lähettäjä kuitenkin Lastentarvike. Eli heillä on jotain yhteistoimintaa. Hinta oli sama kuin Lastentarvikkeessa, mutta ostoksesta sai plussat.

Värivalikoima on aika rajoitettu. Minulle kelpasi tarjolla ollut musta/beige. Niin, ja tuolta netanttilasta pystyy ostamaan myös osamaksulla.

Vierailija
6/7 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen itse tilaamassa ko. kärryt italialaiselta sivustolta www.bimbomarket.it, siellä on completo malli 239 e + postarit muistaakseni 35 e. Tuo malli maksaa Suomessa n. 399 e, eli aika paljon edullisemmalla saa tuolta. Riskiäkään ei pitäisi olla, kun tilaa EU:n sisällä ja maksaa luottokortilla. Vastaavat meileihin asiallisen nopeasti, joten tuntuisi ihan hyvältä sivustolta. Voin tulla kertomaan kokemukset sitten kun kärryt saapuvat :)

Vierailija
7/7 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostopaikkana oli italialainen www.ebaby.it. Oli viime lokakuussa ainoa paikka, jolla oli jo silloin vuoden 2008 kuosit myynnissä! Ja tosiaan ulkomailta saa halvemmalla Completot kuin Suomesta pelkät Classicot.

Kaikki toimi hyvin ja olen ollut erittäin tyytyväinen rattaisiin nyt puolen vuoden käyttökokemuksella. Samoin kyllä rattaiden valmistajan toiminta on ollut esimerkillistä: muualta lisävarusteena ostamani Plikojen hyttysverkko ei sopinutkaan vuoden 2008 mallin kuomun vetoketjuun, mutta Peg-Perego toimitti adapterivetoketjun ilmaiseksi kuriirilla suoraan kotiin muutamassa päivässä yhteydenotostani!