Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Kuinka usein vaihdatte/pesette vaatteita?

Vierailija
06.02.2008 |

Mietin tässä tänään tämmöstä, kun luin jostain keskustelupalstalta semmosta että joku ihmetteli kuinka jotkut raaskii pestä joka kerta lenkin jälkeen vaatteet. Minä taas tunnun vaihtavan vaatteita niin usein että pyykkivuori vaan kasvaa.

Aloitan itse:

-sukat, alkkarit: joka päivä, alkkarit kahdesti (aamuin, illoin)

-farkut yms " asiointihousut" :pesen useiden päivien käytön jälkeen jos en ole joutunut hikoilemaan esim kuumassa kaupassa

-urheiluvaatteet ja liivit: joka kerta kun harrastan edes kävelyä. Pitkähihainen päälipaita usein jää odottamaan seuraavaa lenkkiä jos ei haise, liivit pyykkiin

-rintaliivit arkena: nykyään vaihdan joka päivä ja aina sen jälkeen kun vähänkin hikoilen (ja olen käynyt suihkussa huuhtomassa hiet, olen herkkäihoinen)

-topit, lyhythihaiset arkena: kaksi päivää pidän semmosia joita en käytä kävelyllä tai muussa missä hikoilee

-pitkähihaset: jos käytän hetkittäin päivällä topin päällä enkä hikoile niin muutamia päiviä, yleensä 2

Minä pelkään siis tuota hikeä, pesen sen iholta heti (tulee ihottumaa) ja jotenkin ajatus vähänkin hionneesta vaatteesta ällöttää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tunne oloa hyväksi eilisessä paidassa. Farkkuja pidän muutaman päivän, mutta farkutkin tuntuu parhaimmilta päällä kun ovat " pesukonejäykät" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä