Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit on loisia!

Vierailija
06.02.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äiti oli kotiäiti eikä työssäkäyvä äiti. Työssäkäynti lisäsi huomattavasti jopa tuonkin ikäisen lapsen riskiä masennukseen sekä negatiiviseen minäkuvaan. Joten kotiäitiys ainakin säästää terveys- ja sosiaalisektorin kustannuksia.

Vierailija
2/10 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä väli-isäntiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenenköhän iholla tässä loisitaan? Meillä ainakin kotiäitiys on molempien vanhempien yhteinen päätös. Mies elättää perhettä mielellään, kun tietää, että lapset saavat kasvaa turvallisessa kotiympäristössä. Taidat vain olla kateellinen, on vissiin ukkos kieltäytynyt elättämästä sinua ja perhettänne?!? HAH!

Vierailija
4/10 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: itsestään ylpeä loinen

Vierailija
5/10 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voihan sitä tietty pikkulapsivaiheenkin jälkeen uraa tehdä, mutta muut on siinä vaiheessa jo kaukana.

Vierailija
6/10 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää mikä motivoi työtä tekevän äidin moittimaan kotiäitejä... Noin niin kuin oikeasti.

T: työtä tekevä äiti

Vierailija
7/10 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti = loinen

Uraäiti=lapsi kärsii kun joutuu olemaan muiden kuin omien vahempien kasvattama

Teet sit niin tai näin on se aina väärin. No jokainen kai valitsee sen itselleen pienemmän pahan. Itse ole kotiäiti koska lapset ovat minulle tärkeämpiä kuin raha. Lapsi>raha. Rahalla ei voi ostaa onnellista lapsuutta!

Vierailija
8/10 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskoja kylläkin. Ai niin nehän tekee töitä 24 h vuorokaudessa. :)

Vierailija
9/10 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitinä olen ollut 9 vuotta, lapset 9v, 7v, 5v, 4v, 3v ja 1v. Pitäisikö minun siis laittaa lapset hoitoon jotta voin mennä töihin hoitamaan muiden lapsia. Mielestäni on fiksumpaa hoitaa ensin omat lapset ja sitten muiden lapset. Kyllä tässä kuule työtä riittää meillä kun on lasten lisäksi vielä 5 koiraa jotka vaativat myös huolenpitoa. Nautin valtavasti tästä kotiäidin hommasta, koska odotimme esikoista 6 vuotta ja nyt monta lasta.

Eri juttu se on niillä 1 lapsen uraäideillä.

Vierailija
10/10 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh.