Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti 3-vuotiaan ja vauvan autoon, kun kävi " pikaisesti" kaupassa. Hänen mielestään ylireagoin, kun vedin

Vierailija
06.02.2008 |

hirveät kilarit, kun kuulin. Syy: vauva nukkui, ei viitsinyt herättää ja 3-vuotias oli luvannut (heh) odottaa kiltisti. Hänen mielestään reagoin kohtuuttomasti. Ulkopuolisen näkökulmaa? Mun mielestä lapsia, varsinkaan tuon ikäisiä, EI jätetä yksin autoon hetkeksikään. Heitteillejättö.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... autossa lapsilukko, eli jos saa vyöt auki, niin ei pääse autosta pois. Auton käynnistämiseen pitäisi ylettää virta-avaimeen ja kaasulle yhtä aikaa? ei taida tuon ikäiseltä onnistua. Jos auto on pysäköity mäkeen voisi auto lähteä luisumaan jos lapsi keksisi ottaa käsijarrun pois päältä? Miten miehesi kokeilu onnistui, toimiko?

itkuhälytin on kätevä myös leikki-ikäisillä... siis jos nukkuvat autossa/muuten vain ovat kiltisti ja itse käy sillä aikaa kaupassa.

Meillä muksut 4v ja 5v. Jos nukkuvat autossa annan nukkua: kuuntelen itkuhälyttimestä tai käyn 15 min välein katsomassa tai sit auto on parkkeerattu niin, että näkyy ikkunasta, voi koko ajan katsoa heräävätkö. Toimii esim. matkoilla: lapset nukkuu autossa joka näkyy huoltsikan kahvilan ikkunasta ja saadaan miehen kans rauhassa kahvitella.

Kun lupaan tikkarit kaupasta tullessa voin tehdä nopean kauppareissun vaikka lapset olisi hereillä...yleensä pysyvät silloin vöissä.

Ai, niin vaikka on lapsilukko niin etuovista pääsee ulos... joskus vaikka olen 15 min välein käyny katsomas niin esikoinen onkin tullu itse pois autosta etuoven kautta... onneksi omalla pihalla ja sit samantien tullu sisään. 15 min. systeemissä on sekin ikävä puoli, että joskus autosta löytyy itkevä lapsi... en ole kuitenkaan huomannu mitään pysyviä traumoja. Suosittelen itkuhälytintä!

Vierailija
22/27 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ei hoitopäivän jälkeen huvita tulla hälisevään kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se muutama minuutti niin ostoskoppa vaan niille sijoilleen ja lapsia katsomaan, sitten harkinnan mukaan joko lasten kans tai ilman ostoksia jatkamaan ja jonossakin voi sanoa edellä olevalle" että anteeksi mulla on kamala kiire ku lapset oottaa autossa. Voisinko päästä edelle ku mulla on vaan nää pari maitoa"

Vierailija
24/27 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jonossakin voi sanoa edellä olevalle" että anteeksi mulla on kamala kiire ku lapset oottaa autossa...

Jos joku tulisi tuollaista sanomaan, epäilisin vain huonoksi etuiluyritykseksi. Onneksi meillä ei ole autoa, ei tule tuollaisiakaan ongelmia.

Vierailija
25/27 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi saa turvavyöt auki, avaa ovet ja kävelee auton alle.

Vaikkei saisi turvavyötä auki, niin jos saa oven auki, kuka vaan voi tulla sisään ja varastaa auton. Jolloin lapset ovat sisällä. Kyllä siinä on sitten isällä selitelemistä ja kaikilla huoli.

Vierailija
26/27 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikkei saisi turvavyötä auki, niin jos saa oven auki, kuka vaan voi tulla sisään ja varastaa auton. Jolloin lapset ovat sisällä. Kyllä siinä on sitten isällä selitelemistä ja kaikilla huoli.

Kun ei ole avaimia virtalukossa. Piuhoja aletaan repiä kojelaudan alta niin kuin vanhoissa leffoissa :o) Sekään tuskin onnistuisi kun nykyautoissa on käynnistyksenestolaitteet.

Mutta seuraavalla kerralla katson notkuuko kaupan kulmalla joku potentiaalisen autovarkaan näköinen tyyppi valmiina syöksymään autooni ja yhdistämään piuhat.

Vierailija
27/27 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun tuli takaisin oli auto tulessa, toisen lapsen sai pelastettua, toinen menehtyi autoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän