ratkaisu kostumis ongelmaan?
kopioin tämän seksi palstalta tänne, josko saisin asiallisia vastauksia...
ongelmani on siis se etten kostu, tai välttämättä edes kiihotu. haluan kyllä seksiä, mutta latistaa pahasti tunnelmaa, kun alkaa kiihottua vasta kun homma on loppumaisillaan. orgasmin saannista nyt ei voi puhuakaan, se on aina niin pitkän työn takana, että siihen vaivaudutaan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. aikaa ei vain ole, vauva pitää siitä huolen.
miehellekään en voi vinkkejä antaa miten saisi kiihottumaan, kun ei itselläkään ole hajuakaan mistä kiihotun.
Ennen oli toisin. kiihotuin kyllä ja kostuinkin.
nyt tosin imetyskin vie varmasti oman osansa kostumisesta (vauva3kk täysimetyksellä).
Nykyään olen alkanut jännittää jollain tapaa seksiä, enkä osaa rentoutua ja keskittyä vain seksiin. lisäksi välillä tylsistyttää kun touhu alkaa aina samalla kaavalla: vaatteet pois, sänkyyn ja vehkeisiin kiinni.
osaako kukaan sanoa, olisko siitä apua jos ottaisin hyvissä ajoin ennen seksiä rauhoittavaa? sopivasti sen verran, että pystyisin rentoutua, mutta ei kuitenkaan niin että olis tolkku pois.
olisi niin ihanaa kiihottua kunnolla ja kaivata miehen kosketusta malttamattomana ja kuumana. Voisin melkeimpä maksaa siitä hyvästä, että niin kävisi.
Kommentit (5)
mulla on todella vaikea rentoutua seksiin.
rahoittavia on mulle määrätty, kylläkin ihan toiseen vaivaan. ajattelin vain jos tuo auttaisi rentoutumaan ja sitä kautta myös kiihottumaan.
ap
En tiedä, vaikuttaako se ongelmaasi. Hormonit ovat kyllä muutenkin sekaisin imetysaikana.
mutta ei kai sen kiihottumista pitäisi viedä, kun kuitenkin seksiä haluan?
ap
kummittelee siellä taustalla ja vaikuttaa kiihottumiseen. Uskon kuitenkin, että on ohimenevää. 4
Eipä taida kukaan lääkäri ainakaan mitään rauhoittavia määrätä. Sitä paitsi, synnytyksestäsi on niin vähän aikaa, että ihan rauhassa vaan seksin puolesta... Minä en muuten nykyään edes suostu kiireiseen seksiin. Mielummin vaikka kerran viikossa kunnolla, kun että joka toinen ilta vähän ronkitaan:)