Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kalenterit ostatte lapsillene?

Vierailija
19.11.2008 |

Tavalliset suklaakalenterit vai mitkä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole yhtään vielä ehtinyt ostaa mutta mummot on.

Vierailija
2/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lego-city-kalenterit ostin tytöille- olsin ostanut hempeämmät, mutta ei ollut myynnissä-

viime vuonna oli Lego-Bellevuet tms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamme ensimmäinen joulu, joten ei tuosta vielä mitään tajua, mutta toivon, että siitä tulisi sellainen perinne tuleville jouluille eikä tarvitsisi ostaa.

Vierailija
4/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no heheh. suklaakalenterin. :)

Vierailija
5/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ollaan hankittu yllätyksiä.

Lahjaksi ovat saaneet jo kaksi suklaakalenteria eli Milkat molemmille ja Autot- ja Helinäkeijukalenterit. Itse ei sitten enää noita suklaakalentereita osteta, vaikka meinattiin, että olisivat saaneet ne tuosta tavarakalenterista ekana aamuna.

Vierailija
6/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on leikkinyt niillä leluilla tosi paljon. Nyt on vähän harkinnassa lego tai play mobil...karkkikalenteria en ostaisi mistään hinnasta, tosi huono tapa aloittaa aamu, on laittaa nami suuhun.

Vierailija
7/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pojille Autot kalenterit.

Vierailija
8/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on monta lasta, ja aika älyttömäksi on tuo kalenteriasiakin mennyt, kun ne monetkin maksaa 15-20 euroa.

Vierailija
9/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisänä vielä paperikalenteri. Karkki ym kalentereita ei voi olla pojan allergioiden takia.

Aiempina jouluina olen itse laittanut yllätykset kalenteriin, mutta nyt tuo legon castle vaikutti hyvältä ja poika sitä itse toivoi. Ei tiedä sitä saavansa, saa sen pikkujoululahjaksi.

Vierailija
10/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina ostin Muumikelanterit ja mummi oli ostanut Rollipeikko kalenterit.

Vierailija
11/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvakalenteri

Vierailija
12/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontoarvoja ja kestävää kehitystä? Meidän lapsemmehan joutuvat maksamaan kulutushysteriasta vielä kalliin hinnan!

Vierailija
13/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pieni krääsä on parempaa kuin iso krääsä.

p.s. Meillä lapsille ei osteta krääsää muuta kuin synttäreillä ja jouluna.

Vierailija
14/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojat kurkkii etukäteen ja 4v ei voinut viime joulunakaan itselleen mitään vaan söi kalenterin salaa tyhjäksi.

Paremmin säilyy yllätyksenriemu kun laitan jolupussukat roikkumaan, jokaiselle omanlaisensa, ja sitten joka ilta sinne laitan karkkia/jotain pientä aamuksi. Eivät voi kurkkia ja napsia etukäteen.

Vierailija
15/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojat kurkkii etukäteen ja 4v ei voinut viime joulunakaan itselleen mitään vaan söi kalenterin salaa tyhjäksi.

Paremmin säilyy yllätyksenriemu kun laitan jolupussukat roikkumaan, jokaiselle omanlaisensa, ja sitten joka ilta sinne laitan karkkia/jotain pientä aamuksi. Eivät voi kurkkia ja napsia etukäteen.

Mun nuorempi lapsi avas omasta kalenterista aina heti ne kaikki luukut. Se oli hänen kalenteri ja sai niin tehdä.

Nyt isompana osaa pihdata jännistystä. Mutta lapset on lapsia.

Itsekin sata vuotta sitten katsoin pahvikalenteria valoa vasten ja yllätys-yllätys , luukussa 24 oli Joosef ja Maria ja seimi.

Vierailija
16/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien tulee valvoa, että avataan vain yksi luukku per päivä. Sekin on sitä kasvatusta nääs, itsehillintää.

Vierailija
17/17 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänä jouluna luovuin niistä kun olen töissä ja mies tuskin muistaisi laitta pussiin mitään aamulla ja sitten olisi paha mieli lapsilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän