Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauhavaippojen käyttäjät

04.02.2008 |

Ihan mielenkiinnost kysyisin, että minkälainen setti muilla tulee nauhiksista? Mulla käytössä disanan ja baby idean hamppu nauhavaippoja ja ei niitä voi pitää ilman lisäimuja. Ostin lisäimuja, mutta nekään eivät riitä ja ainoa toimiva setti on taitella kokonainen harso imuksi. Siitä tosin tulee aika muhkea ja nyt mietinkin, että tykkääköhän taapero enää pitää niitä?

Nauhiksiin olen muuten ollut tyytyväinen ja en halua niistä luopua, mutta pissaako lapseni tavallist vai enemmän vi tarvitseeko muutkin paljon lisäimuja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me&Maman nettisivuilta löytyy nauhisten pukemisohjeet. Ja siis villikset tai PUL-kuori tarvitaan ilman muuta päälle. Meillä vakioimuna nauhiksessa ohut taiteltava flanelli (6krs) ja ohut hamppuimu. Tulee ihan kivan ohkanen paketti megapissijälle. Pitkille päikkäreille laitetaan hahtuvaimu vielä alimmaiseksi (sinne nauhavaipan välikerrokseen). Ja päälle villikset. Nyt nauhikset onkin vain päikkäri ja yökäytössä, kun neiti on lähtenyt liikkeelle eikä malta olla hoitopöydällä pitkään. Mun mielestä nauhikset on vaipan pukijan kannalta kaikkein vaikeimmat pukea, mutte itse olen tykännyt näpräillä niiden kanssa. Musta ne on parhaimmillaan liikkumattomalla vauvalla villisten kanssa. Meillä harso+villikset yhdistelmällä maitokakat oli aina villiksillä ja nää pelasti meidän villistelyn.

ja meillä siis Disanan nauhiksia.

Vierailija
2/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottunut kertiksiin, niin lähes kaikki kestovaipat näyttää paksuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden kanssa vieläkin puolivuotiaalla riittää imuksi joku ikivanha flanellinen unimix-lisäimu. välillä laitan ohuen harson. ei ole paksu paketti. päälle pelson yksisäikeisestä hahtuvasta neulotut ohuet villikset tai popolinon kuoret. minä tykkään! ei oo ollenkaan niin vaikeaa se sitominen kuin luulis. vaikea selittää se, miten saa tiukaksi reisien ympäriltä, ois helpompi näyttää käytännössä :-) , jospa joku muu osais selittää...

Vierailija
4/8 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne uudet disanat vaatii useamman pesukerran ennenkuin imutehoa alkaa löytyä. kun ne on valkaisematonta puuvillaa ilman käsittelyaineita, niin alkavat hitaammin imeä. siksi tuntuu aluksi, että ne näyttävät aluksi jopa hylkivän vettä.

Vierailija
5/8 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans kokeilin heti jo vastasyntyneellä Disanan nauhavaippaa ja se vuoti heti alussa jo läpi. Sitten laitoin harson taiteltuna lisäimuksi, ja vaipasta tuli niin paksu tollo että selkä oli ihan luonnottomassa asennossa joten jätin niiden käytön kokonaan pettyneenä pois:( tämäkin vuoti läpi, ja vastasyntyneellä!!...en vieläkään tajua, miten joku saa sen pitäväksi. Antakkee neuvoja, pliis, haluaisin käyttää nauhiksia ku niitä niin kehutaan ja niitä tuli hankituksi...siis miten taittelette nauhiksen, miten sidotte/taittelette reisien kohdalta..ja pitääkö joku villiksiä vielä senkin päällä?

Vierailija
6/8 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin toimii. Laitan lisäimksi pienen bambu-imun vauvan ihoa vasten (kun on ihoystävällisin). Jos lisäimun laittaa nauhavaipan väliin niin ei toimi ainakaan meillä vaan pissa valuu lahkeesta ulos kun ei mene tarpeeksi nopeesti kankaan läpi. Mutta tosiaan noitten nauhisten kanssa voi pitää tosi ohkasia villiksiä ja silti pitää hyvin. Meillä on ohuet merinosilkistä tehdyt villat.

Vierailija
7/8 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä on melkein puolitoistavuotias kestopeppu ja meillä käytetään vielä nauhiksia. tosin paljon myös taskuvaippoja ja sisätaskuja.

meillä ei ole kuin 1 disana mut oon itse ommellu flanellista nauhiksia lisää. ompelin kaksinkertaisena ja jätin takaa auki, että imut saa hyvin sinne väliin. tällähetkellä imuna on pari harsoa tai harso ja joku muu imu esim. froteeta,hamppua tai muuta. ja päälle villikset!

eikä oo mikään ison näköinen paketti!

Vierailija
8/8 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imukyky on toistaiseksi riittänyt, mutta olen jo alkanut ommella sisävaippoja tulevaisuutta varten..Disanan nauhavaipat olisi niin ihania käyttää koko vaippakausi.