Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen makuuhuoneen sisustus teillä on?

Vierailija
04.02.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollanen Iskun sänky, 120 cm leveä (yksin nukun siinä). Sen olen itse maalannut kivemmanväriseksi. Sitten on tuollainen 1970-luvun tuoli, josta saa selkänojan alas. Putkijalat ja psykedeelinen kangas.

Koivutasolla on stereot ja cd-kokoelma, samanvärisessä matalassa hyllyssä ovat kaikki dvd:t (kirjat löytyvät olohuoneesta). Lattialla mummini tekemä monivärinen räsymatto. Ikkunassa IKEAn uutuuskankaista tehdyt verhot, väriä ja Intia-tunnelmaa. Työpöydällä on läppärin lisäksi printteri ja muuta pientä.

Seinällä on Chen kuva, toisella puolen Hgin Taiteilijaseuran kautta hankittu taideteos. Sekoitus 1960-1970-lukuja sekä hippunen tätä päivää. Kattolamppuna hopeinen, hiukan ufoa muistuttava juttu. Olen ajatellut korvata sen punaisella kattokruunulla.

Vierailija
2/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset pellavaverhot, parisängyssä musta ja metallinen sängynpääty, suora harmaa helmalakana jykevää puuvillaa, päiväpeite valkoinen (hillittyjä medaljonkikuvioita), mustat lukulamput ja kattokruunu, massiivipuiset tummat yöpöydät, lampaantaljat lattialla, liukuovikaapistot, öljyvärityö seinällä, yhdellä seinällä kirjahylly ja iso kehystetty peili. Meillä on myös ihania satiinipussilakanoita, jotka sopivat väreihin.

Olen todella tyytyväinen makuuhuoneeseemme, kun olemme saaneet sen juuri remontoitua ja sisustettua sellaiseksi kuin halusimme. Täällä minä näppäilen kannettavaani sängyssä ja odottelen miestä suihkusta viereeni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky ja kaksi valkoista puöreää yöpöytää lamppuineen. Ikean tumma tv-kaappi ja pyöreä matto lattialla. Kaunis valokuva meistä kahdesta, muutamia meritähtiä ja kiviä maailmalta ja yksi puinen pikkupatsas, jossa toisiinsa kietoutunut pari.

Erittäin kodikas ja rakkautta henkivä :o).

Vierailija
4/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm leveä sänky ilman päätyä. Molemmin puolin pähkinänväriset yöpöydät ja niillä yölamput joissa viininpunaiset varjostimet. Yksi seinä viininpunaista tapettia, muut maitokahvin väristä. Sängyn yläpuolella kaksi sisustustaulua, samanlainen yksinkertainen kasviaihe kahtena eri sävynä, punertavana ja sinertävänä. Vaatekaapit pähkinää. Sitten paras: valkoiseksi rapattu TAKKA!. Ja takan reunuksella kynttilöitä.

Viininpunaiset verhot. Akaasiapuinen tv-taso, jossa tietysti se telkkari. Luonnonvalkoinen nukkamatto.

Vielä makuuhuoneeseen haaveillaan: takan eteen taljaa, kahta nojatuolia taikka puista penkkiä.

Vierailija
5/7 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky, yöpöydät, " kamaripalvelijat" vaatteille, tv lipaston päällä.

Vierailija
6/7 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirsikan värinen lipasto, jossa siniset laatikot. ikean mäntyinen kirjahylly jossa on paljon mun kurssimatskua ihan sekaisena kasana. sit sellainen kirsikanvärinen tv-taso ja iso telkkari. onhan tuo vähän sekava, mutta toistaiseksi saa ollakin. katellaan sitten nätimpää sisustusta kun rahat ja tila antaa myöden.

Vierailija
7/7 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm leveä sänky, jossa valkoinen pehmustettu pääty ja valkoinen päiväpeite, pari viininpunaista koristetyynyä. Päädyn yläpuolella taulu ja sen yläpuolella Ikean pitkä valkoinen Lack-hylly jonka päällä muutama koriste-esine. Seinät maitokahvin väriset. Verhot viininpuna-beigeraidalliset. Sänkyä vastapäätä kaksi Ikean Malm-laatikostoa, joiden päällä televisio. Television vieressä huonekasvi ja toisella puolella pöytävalaisin. Valkoiset laatikolliset yöpöydät joiden päällä lamput, viininpunaiset kapeat ryijymatot sängyn molemmin puolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi