Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehesi ottaa vastaan sellaisen työn joka sitoo häntä niin paljon, että on

Vierailija
04.02.2008 |

poissa kotoa klo 9 - 19 joka päivä. Viikonloput periaatteessa vapaat mutta usein tekisi silloinkin työjuttuja, tai vähintään miettisi niitä. Vai sanoisitko että ei käy, vaihda työ tai vaihda vaimo?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla antamatta, siis todellako että vaihda työ tai vaimo? :/

No noilla työajoilla en kyllä sanoisi mitään...Onhan ne toki vähän pitkiä päiviä iltaa kohti yksin lasten kanssa, jos siis 5pv/vko ja työmatkat vielä päälle, saakohan ko työstä koskaan tarvittaessa illasta vapaata, jos esim joku juhla tms?

Vierailija
2/5 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa on ajoittain. Toisaalta miehen työ joustaa toisinaan kun todella on tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tärkein on että työssä viihtyy. Oma mieheni on hyvin kunnianhimoinen, ja jos työ olisi liian " helppoa" olisi tuo kärttyinen kotonakin. Ei mielestäni ole minun asiani kieltää häntä ottamasta vastaan työtä mistä pitäisi. Enkä kieltänyt. On töissä 8-18 joka päivä, usein myöhempäänkin, joskus tulee aiemmin ja menee lasten nukkumaanmenon jälkeen takaisin töihin. Paljon työmatkoja, nytkin reissussa, tulee perjantaina. Me viihdytään kyllä lasten kanssa keskenäänkin, onneksi. Vaikka kyllä tuo välillä harmittaa- mutta on asennekysymys, täysin. En odota häntä kotiin, mutta kun on kotona, on kivaa.

Vierailija
4/5 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos itse haluaisi, muuten en tykkäisi.

Ehkä olen materialisti, mutta meillä nuo riidat tuppaa tulemaan aina rahasta.

Vierailija
5/5 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sovita, eikä niin että toinen sanelee otatko vaiko etkö.

meillä mies on viikot pois, viikonloput kotona. Työn piti kestää touko-lokakuu mutta vieläki jatkuu...

rankkaa on ja välillä potuttaa armottomasti, mut minkäs teet. Jos työt jatkuu tän pätkän jälkeen toisella paikkakunnalla niin lähetään sitten sinne koko perhe.

Sun mies kuitenki olis kotona iltasin, vaikka ei siitä taitais paljon käytännön apua olla. : )

Puhukaa ja punnitkaa vaihtoehdot yhdessä. (vaikka kyllä mulle oli alkuun tosi vaikee sulattaa et olisin viikot yksin, vieraalla paikkakunnalla jossa ei kavereita/sukulaisia ja viimisilläni raskaana...) No nyt ollaan jo, toivottavasti loppusuoralla. (tällä erää)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä