Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* ! * ! * ISOT Enskat viikkoon 6 * ! * ! *

04.02.2008 |

[color=#8B008B]Heippis!

Pino pystyyn kun en ainakaan bongannut tälle viikolle tehtyä.. Edelliset jorinat löytyy tuolta http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=12309578&p=2&tmo…

Olipa kamala olla erossa Oonasta 3 kokonaista päivää! Onneksi neiti oli vielä hereillä eilen kun ehdin kotiin, ennätin vielä imettää ja lukea iltasadun + halia! :) Reissu oli kaikkea muuta kuin rentouttava. Kovasti töitä tehtiin (työmatka kun oli), yleensä oli 10min aikaa kahvitauolla, 30min lounaalla ja ehkä 30-45min aikaa valmistautua illallisille.. Huh huh. No, hauskaa kuitenkin oli.

Tänään vietettiinkin sitten mun synttäreitä, oli ¿vauvakavereita¿ kylässä ja illalla vielä mun perhettä. Huomenna menenkin sitten töihin! Tosi kivaa mennä, pappa tulee hoitamaan neitiä päiväksi.

LYCKA ¿ Höpiksellehän on tullut hienosti hampaita! Oonalle on tullut vasta 2 alas.. Eiköhän niitä sitten jossain välissä taas pukkaa.

COLTSFOOT ¿ kiva kun Hilla on alkanut nukkumaan noin hienosti! :) Ja onnittelut sulle pestistä!!!

IIDA-LINNEA ¿ tyttönen on kyllä NIIN SULOINEN tapaus että! :)

Jos KANDI käyt täällä lueskelemassa niin ¿ olen tosi pahoillani! :( Sitten vaan tsemppiä uuteen yritykseen!

HENNA ¿ tsemppiä teille muuton loppupuristukseen! Ei oo tommoset jutut lainkaan mukavia.. :(

SERE ¿ muista sit kertoa miten meni lääkärissä. Pidämme peukkuja! Hyvä että ei löytynyt mitään isompia kosteusvaurioita! Myös työhakemuksen suhteen on peukut pystyssä.. :)

Ok, se on parempi alkaa iltapuuhiin itsekin että jaksaa herätä 2h aikaisemmin kuin normaalisti.. Kamalaa! ;) hehe! Voikaa hyvin ja käyn kyllä kurkkimassa aina kun ehdin!

Mammis + Oona 9,5kk [/color] [color=red]♥ [/color]

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Minne on isot enskat kadonneet.... Mitä kaikille kuuluu?

Meillä oli uinti aamulla ja hyvin meni vaikka oltiinkin kaksistaan tytön kanssa. Ollaan aloitettu harjoittelemaan sukeltamista sylistä ja tyttönen pärjää tosi hienosti! Tänään tosin tuli pieni itku, kun vedestä tullessa vastassa ei ollutkään äidin/isän kasvot. No, äkkiä itku muuttui iloksi kun pääsi lelun kanssa uiskentelemaan.

Huomenna on tyttösen kummitäti tulossa kylään. Tosi kiva nähdä siskoa. Nyt pyörii pyykkikone ja telkkarista tulee Suomen jääkiekkopeli. Siispä hetkeksi telkun ääreen ennen kuin pyykit odottavat kuivamaan pääsyä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

t. iida-linnea ja tyttönen ~ 9 kk

Vierailija
2/10 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan se niin että suurin osa on jo siirtynyt tuonne taaperoihin...? :O Pian tekin kyllä siirrytte sinne ihan virallisestikin :)

Mutta tosiaan, hiljainen on pino ollut.

Eipä nyt just muuta!

Han ja Sampo 1v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on pitänyt kiirettä :) Olen vääntänyt tässä jo ties kuinka monta iltaa materiaalia abikurssille. Hidasta puuhaa, varsinkin kun itelle tulee noita ¿häh?¿-fiiliksiä aika tiuhaan tahtiin ;) Nyt siippa lähti Hilun kanssa anoppilaan niin saan keskittyä kunnolla :D

Meikä on rattoisasti herännyt kolmena viime aamuna kunnon krapula-fiilikseen. Tänään piti sitten varta vasten tehdä varulta raskauskoe, ettei lähde mielikuvitus liikkeeseen. Oli kyllä melkoinen järkytys, kun siihen tuli kaksi viivaa :( Soittiinkin tuossa jo siipalle itkien (se kun aina vitsailee että sama se olis poika saada heti perään... Meni ukkokin aika vakavaksi). Pitää siis ainakin suunnata kaupungiin hakemaan uusi testi. Koitan vielä elätellä pienen pientä toivonpilkahdusta siitä, että olisin vaikka vahingossa kastanut sen testin vähän sen max-viivan yli tai jotain. Ja tokihan noita vääriä positiivisiakin tulee joskus, vaikka se on tosi harvinaista. Omien suunnitelmien mukaan Hilla on aina meidän ainokainen tai sitten saisi pikkusiskon joskus seitsemän kahdeksan vuoden jälkeen. Tuosta vauva-arjesta kun ei meillä ainakaan voi käyttää sanontaa ¿päivääkään en vaihtaisi pois¿.. Ja itse siis valmistuin juuri ennen kuin Hilla syntyi. Eli töistä ei ole tietoakaan ja jos tässä nyt sitten kökkisin vuosikausia kotona, niin se on käytännössä sama kuin vetäisin koko tutkinnon vessanpytystä alas. Ja meikä kun on koittanut aina olla niin huolellinen noitten ehkäsyjuttujenkin kanssa, argh! Pakko vähän vielä vääntää juttua integroinnista ennen kuin suuntaan apteekkiin. Mutta koita tässä nyt keskittyä... Muutenkin tuntuu hirmu pahalta, että sitä tosissaan tule itku pettymyksestä kun testi näyttä noin, niin monet kun haluaisivat juuri niin käyvät.

Oo [color=purple] Iida-Linnean [/color] tyttö hoksinut miten pitäisi nukkua :) Tiedän todellakin tunteen :D Meilläkin on tuo unipussi ihan must, vaikka yleensä sekään ei tahdo riittää. Normaalisti Hilu nukkuu ¿pakkopaidassa¿ eli pussissa jossa kädetkin on siellä pussin sisällä.

[color=purple] Kandille [/color] suuret voimahalit :( Hienoa, että jaksat olla positiivisella mielellä!

Voi vitsi, [color=purple] Emiliina ja Sampo[/color] äiteineen ovat siirtyneet jo taaperopuolelle! Myöhästyneet onnittelut täältäkin!

[color=purple] Hennalla [/color] on siellä ollut horror-muutto. Uskomattoman ajattelematonta puuhaa maalareilta! Ihan kun siinä itse muutossa ei olisi teille riittävästi puuhaa! Toivottavasti oletto jo kotiutuneet :)

[color=purple] Serelle [/color] oli sentään positiivisia uutisia tullut kämpän tiimoilta! Hieno juttu! Pidän peukkuja työhakemuksen suhteen! Teillä olisi kyllä ihana tilanne, jos lapsikaan ei joutuisi ¿vieraalle¿ hoitoon :) Ja varmasti helpottaa, että nuo tutkimukset on jo saatu käyntiin...

[color=purple] Mammiksellakin [/color] on töihin paluu sujunut hyvin :) On varmasti vaiht3elua kuukausien kotona olon jälkeen (mä olen ainakin ihan kyrsiintynyt tähän kotonaoloon) Kuulostaa kivalta noi kotitoimistopäivät ;)

Mutta pakko se on jatkaa hommia. Mulla tärisee kädet vieläki...

Coltsfoot ja Hilu 10kk

Vierailija
4/10 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan nolona kirjoittelen kunnon katoamistempun jälkeen... En oo nyt pitkään aikaan käynyt edes kuulumisia lukemassa. Mitään erityistä ei oo ollut, tavallista menoa ja meininkiä vaan :)

Tulin nyt kuitenkin nopsaan kertomaan (kun vielä tänne vauvapuolelle kuulutaan) meidän kuulumisia - mikäli joku sattuu meidät vielä muistamaan :) Nakki täyttää parin vkon kuluttua vuoden, ja äiti on jo ihan haikeissa tunnelmissa. Ihanasti on meillä sujunut tämä vuosi ja on niin tosi kiitollinen olo tuosta neidistä! Ainoa, mikä meitä on vähän harmittanut, on toistuvat flunssat & kaksi korvatulehdusta :( Minä oon menossa reilun kahden viikon päästä töihin - tuo on tosin vain parin kk:n sijaisuus, joten sen jälkeen voin sitten jäädä vielä hetkeksi kotiin, jos siltä tuntuu. Sormet syyhyävät kyllä jo niin töiden pariin, että tuntuu kivalta mennä!

Hui, sen verran pitää nyt pinon juttuja kommentoida, että Coltsfootilla tosiaan tosi jännät paikat!! Pitää tulla kyllä kurkkaamaan, miten käy...halauksia joka tapauksessa!

Ihania äiti-lapsi-hetkiä kaikille Enskakavereille!

toivottaa

Makkara & Nakki

Vierailija
5/10 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]On kyllä hyvät fiilikset kun töihin paluu on mennyt tähän asti ainakin tosi jouhevasti. :))) Pomo on tosi joustava ja Oonalla on ihanat hoitajat! Työnteko on oikeasti yhtä mukavaa kun muistinkin ja kun vielä pääsen ainakin sen 2 kertaa viikossa jumpille niin olen erittäin onnellinen! Nyt kun Oonallakin sujui mummolassa yökyläily niin hyvin, voidaan viedä tässä lähiaikana joku PE tai LA neiti sinne yöksi ja mennään miehen kanssa viettämään ¿laatuaikaa¿ yhdessä. Tuntuu että se tässä on ehkä eniten koetuksella..

HAN ¿ Missä välissä Sampo on täyttänyt 1v!?!?!? Ääh.. mä oon ihan pihalla.. kuinka moni oikeasti on jo siirtynyt taaperopuolelle.. ONNITTELUT Sampolle näin jälkijunassa. :)

COLTSFOOT ¿ varmasti vähän sekavat fiilikset. Kerrohan kuinka toisen testin kanssa käy ja onnistuitko vääntämään lisää matskua vai pyörikö ajatukset ihan muualla?

MAKKARALLE + Nakille huiskutuksia! On se vaan niin uskomatonta että Nakkikin on jo melkein 1v! Ekan kerran kun treffeillä nähtiin, Nakki oli NIIN PIENI prinsessanakki! ;) Ihanaa! Ja tosiaan, onnittelut työstä!

Ok, nyt pitäis vähän siivoilla kun neiti on päiväunilla. Ehkäpä levähdän itsekin hetken vaikkapa sohvalla, on illalla taas pari tuntia jumppaa edessä. Ja mies nukkuu krapulaansa pois.. ;)

Voikaa hyvin!

Mammis + Oona melkein 10 kk [/color]

Vierailija
6/10 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Makkara, kiva kuulla teistä! Tosi kurjaa, että teidän nakki on sairastellut. Meidän tyttösellä oli syksyllä pari korvatulehdusta, keuhkoputkentulehdus ja kahteen kertaan lääkärissä annettiin spiralla hengitysteitä avaavaa lääkettä. Oli tosi inhottavaa ja sydäntä raastavaa, kun oma pieni tyttönen sairasti. Toivottavasti teillä pian sairastelut hellittää! Niin, ja onnea jo nyt yhden vuoden etapista. Ihan niinkuin mammis sanoi, niin muistan miten tosi pikkuruinen teidän tyttö oli, kun treffeillä nähtiin.

Coltsfoot, olet varmaan aikamoisessa tunnemyllerryksessä... Tsemppiä ja toivottavasti ajatukset selkiytyy... Halauksia!

Mammikselle mukavaa tulevaa työviikkoa! Ja ihanaa kun Oonan yökyläily onnistunut! Saas nähdä milloin minä raaskin tyttösen viedä yön yli hoitoon... Viikon päästä olisi tarkoitus viedä tyttönen papan hoitoon ja mennään miehen kanssa leffaan & ehkä syömään. =)

Tyttösen kummitäti lähti hetki sitten ajelemaan kotiin päin. Neiti oli jonkin aikaa ihmeissään, kun kummitäti tuli meille. Tutkiskeli tarkkaan ja tuijotteli suoraan silmiin. ;) Aika nopsaan kyllä " suli" ja oli taas pirtsakkana höpöttelemässä. Ihana oli nähdä omaa sisko ja jutella rauhassa kasvotuksin.

Ai niin, meidän tyttönen on ruennut vilkuttamaan! Yleensä ruokapöydässä vilkuttaa ja sanoo he,hei. En tiedä miksi ihmeessä pöydässä heippoja sanoo, mutta ihan sama. Kovin on söötin näköistä.

Tyttönen yrittää tuolla viereisessä huoneessa nukahtaa. Taidan mennä kurkkaamaan mitä puuhastelee, kun ei ihan nukkumisääniltä kuulosta... Ja sitten Suomen kiekkopeliä katselemaan telkusta.

Voikaa hyvin kaikki enskat ja lapsoset!

T: iida-linnea ja tyttönen ~ 9 kk

Vierailija
7/10 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=indigo] Lääkärillä kävin tänään tuon maharöllöni takia, ja kolme lääkäriä sitä tutki ja pyöritteli päätään.. Munasarjakystaa veikkasivat, tosin huomattavan isoa sellaista. Nyt on kiireellinen lähete Oysiin ultraan, saapas sitten nähdä koska aika sinne järjestyy. Verikokeita ottivat myös ja huomenna pitää toimittaa pissanäyte labraan. Verisuonipullistumaakin väläyttelivät, mutta ei kuulemma ole se, koska ei syki tarpeeksi ärhäkästi ;)

Miten sujui MAMMIKSEN työhön paluu?

Ja missä on Kesis, Mooli, Riikka, Ninca, Poppis, Leenis...????? Huhuu, tulkaa nyt jotain kuulumisia kertoilemaan!!

Vihdoin ja viimein sain sammutettua tuon pienen ikiliikkujan, taidanpas mennä itsekin hetkeksi pitkälleen hyvän kirjan kanssa.

S

Vierailija
8/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Missäs ihmiset luuraa? Kiva olisi kuulla kuulumisia...

Sere, toivottavasti saat pian kutsun jatkotutkimuksiin. Epävarmuus, minkä asian suhteen tahansa, on tosi kuluttavaa... Onkos työjutuista kuulunut vielä mitään?

Mammis, mitenkäs on Oonan hoidossaolo sujunut? Varmasti ihan hyvin, koska on niin pirtsakka ja touhukas neiti. =) Ja miltä työt sinusta tuntuu? Niin ja kiitos, äiskä on samaa mieltä että meidän tyttönen on ihan suloinen tyyppi! =)

Henna, ootteko saaneet remonttiin vauhtia uudessa kodissa?

Meidän tyttönen on nukkunut pari viime yötä tosi hyvin. Viime yönä ei tarvinnut käydä kuin alkuyöstä, jolloin vielä valvoin muutenkin, silittelemässä. Ostettiin neidille unipussi, koska peitto ei pysy mitenkään aloillaan ja aina jalat ihan viileät. Ehkä se on tuonut rauhallisuutta muutenkin öihin.

Tänään olisi tarkoitus mennä uimaan illalla. Kivaa!

Nyt kuuluu sellaista kujerrusta tuolta naapurihuoneesta, että päikkärit on päättyneet. Siispäs tyttösen luo.

Voikaa hyvin kaikki,

t. iida-linnea ja tyttönen melkein 9 kk

Vierailija
9/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä hiljaista. :)

Mut mä tulin ehdottamaan Jumboon treffejä! Olisko innokkaita?

Meillä on nyt seuraavat pari viikkoa (tai varmaan pidempäänkin) diisseli käytössä kun mies joutuu jäämään sairaslomalle, vissiin polvileikkaus edessä.. Maanantaina on Lahdessa ortopedille aika, katsotaan sit onko tosiaan kierukka rikki..

Mut ehdotuksia treffeille! :)

Bejpi ja Eveliina 1v 1kk+

Vierailija
10/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Onpas tosi hiljainen pino! Huih.. No, enpä ole itsekään ehtinyt täällä käydä maanantain jälkeen.. Kiitos vain kyselyistä, töihin oli kiva palata, ¿kaikki¿ oli ihan muistissa eli sen kun aloin hommiin vain. :) Tänään on kotitoimistopäivä ¿ tosin mulla ei ole vielä läppäriä, joten ei tarvi tehdä töitäkään. Nautin vain Oonasta! Oona oli yhden päivän papan kanssa täällä kotosalla ja heillä oli ollut TOSI kivaa. Eilen Oona oli kavereiden luona hoidossa ja sielläkin oli kuulemma sujunut oikein mukavasti. Onneksi Oona on kuitenkin aika reipas ja yleispositiivari..

SERE ¿ hyvä että pääset ultraan niin selviää mistä on kyse. Toivotaan parasta! :)

IIDA-LINNEA ¿ kiva kuulla että teillä on unet maistuneet. Unipussia minäkin olen miettinyt, mutta kun Oona on niin ¿hikihattu¿ että pärjää pitkässä pyjamassa (ei ole koskaan ollut sormet tai varpaat edes viileät) ilman peittoa, niin pärjätköön.. :) Lähetän sulle meiliä ihan kohta.

BEJPILLE & Eveliinalle huiskutuksia! Jos joskus sattuu natsaamaan jotkut viikonlopputreffit niin tullaan mieluusti Oonan kanssa.. Kertokaahan tutuille terkkuja jos treffailette Jumbossa.

Ok, nyt kun neiti nukkuu niin käytän ajan hyödyksi, laittamalla vähän ruokaa pakkaseen + siivoamalla. Voikaa hyvin!

Mammis + Oona melkin 10 kk [/color] [color=red]♥ [/color]