Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eskarilaisen kaverisynttäreille vinkkejä.

Vierailija
04.02.2008 |

Rauhallisia leikkejä, pelejä ym kivaa yhdessä touhuamista kaipailen. Millaiset jutut ovat omien lastenne synttäreissä olleet kivoja. Meillä ei synttäreillä ole mitään nk teemaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi on jaettu lahjat pullonpyörityksellä ja se on ollut lapsista tosi kivaa. joskus ollaan jatkettu pullon pyörityksen pelaamista vaikka lahjat on loppuneet, silloin on keksitty joku hassu tehtävä osuman saaneelle.

sen jälkeen lapset on yleensä hetken leikkineet ja katselleet lahjoja ym. ja sitten on syöty. syömisen jälkeen on ollut taas vapaata leikkiä ja jos on alkanut mennä liian reippaaksi hillumiseksi niin on leikitty esim. avaimen piilotusta (sitä kuumaa-kylmää-leikkiä). lopuksi on yleensä ollut ongintaa jossa lapset ovat saaneet pienet pussukat kotiinviemiseksi.

eli meillä on ollut systeemi sellainen, että olen etukäteen miettinyt joitakin leikkejä joilla voi tarvittaessa rauhoittaa tilannetta. mutta jos lapset ovat itse keksineet kivaa leikkimistä niin olen antanut leikkiä rauhassa enkä ole väkisin leikittänyt. kannattaa miettiä synttäreiden sopivaa kestoa, me on todettu että 1,5 tuntia on aika hyvä kesto, silloin ei mene ihan mahdottomaksi hulinaksi. joskus pidettiin 2 tunnin synttäreitä ja viimeinen puolituntinen oli yleensä aikamoista hillumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla