No niin, tuossa sen näkee kuinka rikollisia nuo rasistit oikeasti ovat
vaikka muita kyllä syytellään vaikka mistä!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1617654
Kommentit (14)
Huumori on tuollaisesta kaukana.
Tuskin heitä käännytetään jos ovelle asti pääsevät.
vaikka rikos onkin. En itse uskaltaisi tehdä.
Onhan se toki rikos, mutta on eriasteisia rikoksia. Toi ei nyt ole mikään kauhean paha verrattuna väkivalta tai "kunnon" omaisuusrikoksiin. Kiinnihän nuo tekijät jää, se on varmaa.
minä EN puollustele mitään rikoksia! Mutta puollusteletko sinä?
ap.
Mikä tästä syyllisestä tekee rasistin??? Taidat olla mustalainen, nehän huutaa rasistia unissaankin ja joka asiaan vastaukseksi.
käy moottori nyt vähän kierroksilla. Ensinnäkin ketään ei ole saatu vielä kiinni. Emme siis vielä tiedä onko rikoksella rasistinen motiivi. Se voi olla vaikka jostain työyhteisöstä ulos savustettu ihminen, joka kostaa. Emme vaan vielä tiedä. Ja kyllä rikoksilla on eroja. Ei toi ole mun mielestä mikään kauhean vakava rikos, vaikka kyllä se ottaisi päähän jos omalle kohdalle sattuisi.
sekoiletko siis itse? ja nukut mustalaisen vieressä? :D
ap.
ryöstätkö mummon puistossa vai lähetätkö feikkikutsuja joukolle tolloja?? Tai sieppaatko lapsen leikkipuistosta vai tehtailetko kiertoirjeen ja keräät rahaa hölmöiltä ihmisiltä. Eikö?
Koko tapauksessa ei ole mitään rasismia havaittavissa.
Ja ps. Se on puolustaa, ei puollustaa...
Hauska jäynähän tuo.
Oi että kun edes joku ottaisi tuon tosissaan:)
rikoksissa, ei siis minkäänlaisissa , ole mitään hauskaa ja puollusteltavaa
pahoinpitelevät muita jatkuvasti sekä koulussa ja vapaa-ajalla mutta kukaan ei puutu asiaan, koska tekijät ovat somaleita.
Mustalainen? Heillähän tuo kirjoitustaito usein vähän hakusessa.
Ei saisi nauraa, mutta kyllä toi on aikamoinen jäynä. Siis voi helvetti miten noloa olisi joutua käännytetyksi linnan ovelta. Eikö olisi hyvä jekku kaikkein paskantärkeimmälle työpaikan päällepäsmärille?