Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataanpa Helsingin "hyvät" asuinalueet

Vierailija
19.11.2008 |

alla olevan tupakointikeskustelun innoittamana

Ullanlinna, Eira, Töölö, Meilahti, Ruskeasuo, Lauttasaari, Munkkiniemi, Käpylä, Paloheinä, mitäs muita?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hyvä on sellainen, missä on meri lähellä, sillä Helsingissä parasta on merellinen luonto. Eli mun kirjoissa Laajasalo, Marjaniemi, Tammisalo, Kulosaari, Herttoniemenranta, Lauttasaari, Munkka, ylipäänsä kaikki missä on meri lähellä.

Vierailija
2/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alueensa... Jopa siellä Munkassa, Tölikässä ja Eirassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri merellisen luonnon ja hyvien palvelujen takia.

Itse olen asunut Rastilassa (huom. se oikea Rastila) kohta 35 vuotta ja rauhallisempaa paikkaa saa hakea...

Vierailija
4/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon perhe asuu Punavuoressa. Kävelymatka keskustaan ja hyvät palvelut. Meri lähellä. Eikä tarvitse lähteä kauas kotoa, jos haluaa esim. shoppailemaan, ravintolaan, museoon tai teatteriin. :)

Vierailija
5/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut edellistä keskustelua, mutta mun kriteereillä:



Kaivopuisto, Ullanlinna ja osia Eirasta, Kuusisaari, Kaskisaari ja Munkan ranta. Ja tämä uusi alue, onkohan se nyt sitten Hernesaaren ranta vai mikä virallisesti.



Toki muuallakin on hienoja asuntoja kortteleita, mutta kaupunginosina nuo ja rajaisin vielä tuota Munkkaa ja Eiraakin osiin, jotkut Huopalahdentien varren kerrostalot ei nyt niin idyllisiä le vaikka niissä toki "Munkkalisä" hinnassa onkin.

Vierailija
6/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolella ja Meri-Rastila on se kerrostalolähiö siellä tien toisella puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseperheelle ei niin suosittaisi vanhaa asuinpaikkaani Töölöä, sinkulle oli mainio.

Vierailija
8/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ei ole vielä lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistolan puolella on. Vuosaaren ihanuuden todisti taas ala-asteikäinen mamujen tyttöjengi joka lehtien mukaan on hyökkäillyt toisten lasten kimppuun...

Vierailija
10/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha Vuosaaren alue, Aurinkolahti, Omenamäki. Ja kyllä noita pahoinpitelyjä tapahtuu ihan missä Helsingin alueella vaan. Niitä vaan ei tuoda yhtä ahkerasti esiin kun ne eivät tapahdu Itä-Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen ääni täältä :)

Vierailija
12/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri on lähellä. Oma pieni "maalaispaikka."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palvelut lähellä, ja hyvät kulkuyhteydet. Hyvät liikuntamahdollisuudet, meri lähellä.



Ja plussana vielä se, että ihmiset mieltää Itä-Helsingin "huonoksi", joten asuntojen hinnat ovat vähän halvemmat.

Vierailija
14/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on rauhallinen, mutta jossa ei ole älyttömän kalliita asuntoja. Itse pidän Munkkiniemestä kovasti, mutta ei taida meidän perheellä olla koskaan rahaa asua siellä. Toinen mistä tykkään on Katajanokka, mutta onkohan edes kovin lapsiystävällinen paikka? Ja taitaa olla Munkkiniemeä vieläkin kalliimpi?



Itä-Helsinkiä on minulle turha ehdottaa, olen asunut siellä opiskeluajan ja sinne en kyllä enää muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on rauhallinen, mutta jossa ei ole älyttömän kalliita asuntoja. Itse pidän Munkkiniemestä kovasti, mutta ei taida meidän perheellä olla koskaan rahaa asua siellä. Toinen mistä tykkään on Katajanokka, mutta onkohan edes kovin lapsiystävällinen paikka? Ja taitaa olla Munkkiniemeä vieläkin kalliimpi?

Itä-Helsinkiä on minulle turha ehdottaa, olen asunut siellä opiskeluajan ja sinne en kyllä enää muuta.

Vierailija
16/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa pois metron varrelta... eikä mua somalit häiritse. Suomalaisista juopoista on paljon enemmän haittaa.

.Vuosaaren ainoa vika on METRO ja SOSIAALI- yms. SOMALITAPAUKSET

Vierailija
17/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä Munkkivuori? ja ympäristö? Etelä-Haaga?

Vierailija
18/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohtuuhintaisesta alueesta.

Vierailija
19/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään itä-helsinkiin muuttaisi, olen siellä koko lapsuuteni ja nuoruuteni asunut, mutta enää ei mua sinne saisi mistään hinnasta. Pelkästään se, että käy joskus itäkeskuksessa on sen verran ahdistava juttu, että pakko päästä pois nopeasti... Tammisalo on ehkä ainoa paikka, missä voisin siellä asua, mutta siinä on just se ongelma, että ne "lähikaupat" ja muut palvelut on itiksessä, eli en sinnekään muuttaisi.

Vierailija
20/52 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos ei ole varaa munkkaan niin ei varmaan ole varaa marttilaankaan...