Keskenmenoko?
Kirjoitin asiasta jo "odotus" palstalle kunnes huomasin tämän palstan. Asiani sopii tänne paremmin :) .
Olen siis vuotanut verta. Verta on tullut paperiin pyyhkiessä ja on ollut aika haaleaa. Kaksi kertaa housuihin on lurahtanut puhdasta verta. Ilman hyytymiä kuitenkin. Vatsakipujakaan ei ole ollut. Nyt mietin että mitä oireita muilla on ollut kun on tullut keskenmeno? Onko verta tullut paljon ja onko ollut kipuja?
Olisin tosi huojentunut vastauksista kun huoli on suuri :(
Kommentit (3)
Tiedät ainakin miksi meni kesken( jos se yhtään lohduttaa...)
Itsellä tullut kaikki pois ennenkuin olen päässyt ultraan, joten en tiiä onko ollut tuulimuna vai jotain muuta.
Voimia pettymykseen ja parempaa onnea jatkossa!!!
keskenmenot 2kpl on alkaneet pienellä vuotelulla ilman kipua, mutta parin päivän sisällä on tullut menkkakipuja ja vuoto lisääntynyt voimakaasti.
Vuodot voi toki johtua monesta syystä, mutta odottele pari päivää ja mene sitten lääkäriin jos vielä jatkuu. Meilläpäin ei ainakaan oteta julkiselle tutkimuksiin, ennenkuin vuotoa on ollut useamman päivän, ellei kivut oo kovat. Ensin on pitänyt hakea terveyskeskuksesta lähete polille, jossa ultrataan. Neuvolaan toki kannattaa soitella. Siellä osaanevat neuvoa miten toimia. Itse oon kyllä välillä joutunut soitteleen moneen paikkaan, kun eivät aina itsekään tiedä mihin kuuluis mennä...
Voimia! Toivotavasti sulla on masussa kaikki hyvin!
nau