Mitäs mieltä olette minusta? Ostan kirpparilta " halvalla" ja myyn " kalliilla" Huutonetissä?
Meidän lähellä on yksi tosi hyvä kirppari, missä on hyvä kuntoisia lastenvaatteita ym. myynnissä. Olen tehnyt sieltä useamman kerran hyviä löytöjä, mm. Marimekon bodyjä ja paitoja ym. Vaikka olen laittanut kohteiden lähtöhinnaksi sen, minkä olen vaatteesta maksanut, saan siitä jopa triplasti ellen enemmänkin Huutonetissä.
Kommentit (34)
Olisitte sitten itse pyytäneet enemmän! Teitä taitaakin ärsyttää se, että joku toinen on fiksumpi ja pyytää " markkina-arvon" ja saa rahat.
Ja ap:kin sanoi, että laittaa lähtöhinnaksi sen minkä on maksanut. Silloinhan huutajat määritelevät sen hinnan, ei hän itse.
Minusta trokarit ovat alhaisimpia olentoja. Hyi saatana. Pilaavat kaiken mikä on hyvää.
jos joku asuu jollain Takahikiällä eikä ole varaa ostaa merkkivaatteita, eikä muutenkaan kunnon kamaa mistään, niin silloin Huutonetti on pelastus! Aika moni trokari siellä myy, enkä minä ole ainakaan niille niitten euroista kateellinen.
Minäkin oisin paljon köyhempi jos joutuisin osataan kalliilla merkkituotteita kaupoista, sensijaan että saan ne nyt trokareilta edullisesti.
Itse joutuisin hakemaan toimeentulotukea jos en jostain ylimääräisiä euroja hankkisi. (saisin myös toimeentulotukea)
Samalla kirppiksiltä löytyy omille lapselle kaikki tarvittava.
vanhoista tavaroistani eroon, on ihan sama mitä uusi omistaja niillä tekee. Vasta olin myymässä kirpparilla tavaraa ja naapuripöytä osti paljon tavaraa multa, mitkä laittoi omaan pöytäänsä myyntiin PALJON kalliimmalla (esim. minä möin repun 1euron hintaan ja naapuripöytä laittoi ko. tavaralle hinnaksi 8e). Eikä todellakaan haitannut yhtään mitään, olin vain tyytyväinen, että edes joku osti ne tavarat pois.
Itse en jaksaisi kirppareita kiertää, koska niiden haju etoo mua. Jos kirppismyyjä haluaa päästä eroon tavaroistaam se asettaa hinnan sille tasolle millä haluaa sen myydä pois nurkistaan. Ihan sama kuka sen ostaa.
Miettikää mitä voittoja huutiksen jenkkilän mammamt tekee. Ne saa huutiksesta perheelle kuukauden ruokarahat törkeen helpolla. Ostaa factory outletista uuden Hilfigerin paidan 10 taalalla eli alle 10 eurolla ja myy huutiksessa 50 eurolla... Tai esim. Hilun uudet nasiten pipot on tarjouksessa 2 taalaa ja myydään huutiksessa 30 eurolla...
Terve ihminen haluaa tehdä töitä eikä elää tuolla tavalla marginaalissa.
niin voit olla varma että ei kukaan trokaa tavaroitasi. Vai voitko olla varma? UFF:n myyjät kääri sieltä tavaraa itselleen omaan käyttöön.
Vierailija:
Terve ihminen haluaa tehdä töitä eikä elää tuolla tavalla marginaalissa.
Töitä haluaa jokainen tehdä mutta asuinpaikan määrittelee usein muut seikat.
ja huutikseen menee sekin kama...
vaikka toisaalta tuohan on jo varastamista...
sehän olis siis silkkaa varojen ja ajan tuhlausta.
Mutta he ovat sitten eri juttuja, joilla riittää uutta tavaraa myyntiin ties kuinka paljon.
Vaatii varmaan aikaa ja energiaa ja työtä. Ei kiitos.
Pääasia että kauppa käy?:)
jotta myyminen katsotaan päätoimiseksi, pitää myydä aika isoilla summilla (sanotaan nyt vaikka 9000e/vuosi mikä se muistaakseni on...)
Sinänsä ihan ok, mutta yleisesti vitutttaa " trokarit" koska jo ennen kun varsinainen myynti alkaa, he ovat kahmimassa parhaita tavaroita, ei omaan käyttöön, vaan jatkomyyntiin hyvällä hinnalla...