Ticketin Splash asiantuntijat
Tämä on varmaan tyhmä kysymys mutta mikä ero on ticketin splash asulla ja kurahousuilla ja takilla? Siis kun se on ilman vuorta ja kumimaista ainetta ihan kuin tavalliset kurahousutkin? Eikö kaikissä esim PO:p ja rukka ole saumat teipattu? Vai onko se vaan kuosit ja malli kysymys?
Kommentit (7)
Eli onko puvun kangas sitä heikoksi todettua materiaalia? Onko se niin ohutta, että voi melkein kääriä taskuun :-)? Jossain nimittäin näin maininnan, että jonkun Ticketin puvun mukana tulee pikkuinen pussi, johon puvun voi kääriä. Jos näin on, ei täytä sitten minunkaan toiveitani välikausipuvulle...
Eikös siitä ollut tässä taannoin keskustelua? Vastaakos se Minymon setti jotain noista uusista Ticketeistä vai sitä vanhaa mallia...Mä olen näistä ihan pihalla :o) mutta muistelisin, että joku oli jo Minymon setin saanutkin ja kuvaili sitä hyvinkin tarkasti. Tuo esikoinen kulki viime kesänä 1,5v. paljonkin Raiskin tuulipuvussa ja kuvittelin, että ollaan ihan out, mutta nythän tuo tuulipuku onkin tulossa muotiin =D
Meillä olis muuten yksi vanha light rainset ylimääräisenä, jos jotain kiinnostaa 5y (110 cm) turkoosi vanha rainset, niin laittakaa joku meiliosoite näkyviin niin voin laittaa lisäinfoa. Se on sellaista hyvää kangasta ja harmaalla puuvillavuorella mutta meille sen tekee sopimattomaksi se että housut on vyötärömallia, mutta lahkeet ei ole suorat, vaan puntissa on kuminauha siellä alhaalla eikä sit kuitenkaan tule mitään lenksua kengän alle. En tiedä onko kukaan muu kokenut sitä ongelmaksi, mutta meillä ne puntit ei pysy alhaalla kun lahje ei ole suora. Siksi tuo spash kiinnostaisi nyt kun siinä oli hyvät suorat lahkeet.
Muuten olisin Stine ostanut tuon puvun sinulta.
Myyjä kuvaili minulle tänään puhelimessa, että Splash on samanlaista materiaalia kun rain drop. Eli joo... ohutta on eikä kestä polvillaan rymyämistä. Ja mukana tosiaan tulee säilytyspussukka.
Olen miettinyt noita minymon välikausiasuja, mutta olen suht sekaisin niiden kanssa. On sadetakkia/housua ja välikausitakkia sekä valikausianorakkia. Mistä sitä tietää mitä materiaalia mikäkin on?!?
Laita sähköpostia: kata.l@windowslive.com
olisin kiinnostunut tuosta ylimääräisestä setistäsi!
on eri asia kun se kumimainen kura-asu (uusi light rainset). Minulla kuvailtiin, että splash olisi sama kuin rain drop (siis se " tuulipuku" missä fleesevuori), mutta ilman tuota fleesevuorta.
Ymmärsin, että ticketillä on tänä keväänä kolme erilaista rainsettiä:
-light rainset (kuminen kura-asu)
-Splash (tuulipuku ohuella vuorella)
-rain drop (tuulipuku, jossa ainakin aikaisemmin ollut kiinteä fleesevuori housujen yläosassa ja irroitettava fleesevuori takissa
kahdessa viimeksi mainitussa tietääkseni sama ulkokangas.
kaikki näistä ainakin meille suht epäsopivia. Haluaisin todella ostaa vanhan light rainsetin... eli siis ohuella vuorella olevan KESTÄVÄÄ kangasta olevan " tuulipuvun" mikä pitää kuitenkin ihan tarpeeksi vedenpitävä ettei tartte erikseen kura-asua. En käsitä miksi eivät enää valmista moista. Löytyyköhän muilta merkeiltä vastaavaa?