Mua alkoi väkisin naurattaa eilen Lidlissä yks asia. Kuvitelkaa,
oli vain KAKSI banaania jäljellä :oD
En itekään tajua mikä siinä oli niin huvittavaa, mutta oli oikeasti pokassa pitämistä. Se näytti niin kummalliselta, höh kaksi banskua vain kun yleensä niitä on terttu poikineen ;oDD
Kommentit (7)
ja me(mä ja mies) pervoillaaan kurkkujen kanssa kaupassa. Mittaillaan niitä kurkkuja, kokeillaan ja puhutaan tuhmia.:)
Olin valitsemassa pyykkipulveria aika kauan ja mieheni tuli viereen tuskastuneena kysymään: " Joko sieltä alkais jotain löytymään?!" Vieressä oli toinen mies myös valitsemassa jotain pesuainetta, vilkaisi miestäni, nappasi jonkun purkin hyllystä ja häipyi nopeasti.
Kyllä mun mieskin vähän rupesi punoittamaan, kun niin kireeseen sävyyn ja kuuluvasti vielä asian ilmoitti. :)
Hirnuin koko loppureissun. Halvat on väsyneen huvit.
en tiedä miten muut suhtautuu. En jää kattelemaan. Joskus oon nähnyt kun joku on revennyt. Koitetaan kyl varoo ettei kovin selvästi tehä sitä. Lähinnä se on mies joka kysyy " oisko tää tarpeeks iso tai luuletko et tää ois hyvä" .
t.8
urheiluvälinekäytävällä. Ties sitten mitä niissä pukukopeissa tapahtuu. Ja alusvaatehyllyillä.
juttuja, vaikka siellä joka päivä töissä olenkin...
Vierailija:
ja me(mä ja mies) pervoillaaan kurkkujen kanssa kaupassa. Mittaillaan niitä kurkkuja, kokeillaan ja puhutaan tuhmia.:)
ja banaaniterttu meni poikki kun yritin tunkea sitä kassiin,, ja pari banaania putosi takaisin , nauroin ihan hysteerisenä jopa pihallakin, kun sen vielä sattui näkemään muut asiakkaat, se oli niin koomista!! enkä koskaan ole nauranut niin paljon..