Mitkä jutut ankeuttavat elämääsi?
Kommentit (7)
Olisi helpompaa jos ei ottaisi kaikkea niin vakavasti.
ja aivan liian pienellä palkalla.... Olen alisuoriutuja :(
ikäkin alkaa painaa- nuorena jaksaa mitä vaan=totta
nariseva, natiseva, itsekeskeinen pässi
Oli juuri viikon työmatkalla. Minä tein miinuksia omassa työssäni, onnistuu kun on joustava työ/pomo... (työmatkani on vähän turhan pitkä yh-hetkiin.) Lapset sairastelivat loppuviikosta, olin neljän seinän sisällä. No, mies palasi matkaltaan. Oli heti seuraavana päivänä harrastuksessa (alle 24 h paluusta ja kys harrastus vie kerralla 3-4 tuntia), samana päivänä nukkui pitkä torkut (kun nääs väsytti). Minä sitten jatkoin taas rumban pyörittämistä. Eikä puhettakaan, että olisin esim. päässyt jumppaan / kävelylle tms. Eka arkipäivä paluustaan (kaksi päivää paluun jälkeen) mökötti illan (kun muistais mistä), eikä sitten sen kunniaksi tehnyt yhtikäs mitään kotona.
Sittemmin olen yrittänyt tehdä miinuksia sisään, mm. eilen olin 1 h " ekstraa" töissä, ja sen kunniaksi kuuntelin tänään, kuinka tuo nyt sitten " lasketaan harrastukseksi" .
Täysin kohtuuton tapaus ja tuon kanssa sitten pitäisi kyetä elämään?
Hilpeintä on, ettei edes itseä tajua olevansa kohtuutoon. Mua ei häiritse työmatkat, ne ovat ok, mutta kyllä nyt aikuisen miehen pitäisi tajuta, että jos vaimo tekee N tuntia miinusta hänen työmatkansa takia, niin ne tosiaan juu pitää tehdä sisäänkin. Samaa on tosin ollut ennenkin.
Ja jos yritän tehdä kotoa käsin töitä, niin sitten mies haluaa kanssa istua omalla tietokoneellaan ;-) - eli lapset heiluvat sen aikaa sitten, miten heiluvat ja kotityöt kasaantuvat.
Miksen ole kotona suosiolla? No siksi että kuopuskin täytti kolme. Eikä mies siitäkään pitäisi, kuuluisien sanojensa mukaan " kyllä aikuisen ihmisen pitää itse elantonsa ansaita" . Jep, no tässä sitten yritän ansaita.
Tosin en edes ansaitse riittävästi ;-), vaan vähemmän kuin mies ja sehän on sitten kanssa juttu. Tokihan mies sitten on mielestään perheen pää, kun hän kerran _ansaitseekin_ enemmän.
Jep jep. Ja tiedän: JSSAP. Tarttis varmaan.
miehen konservatiiviset näkemykset uskonnosta
Päästelen höyryjä kirjoittamalla tänne nimettömänä ja kiroilemalla itsekseni...
Samanlaista tämä on ollut jo pitkään, eipä mitään suuresti ole muuttunut. Yhtä itsekeskeinen herra on ollut jo pitkään, ei tässä kuluneessa viikossa (lue: ensimmäinen viikko kotona työmatkansa jälkeen) ole mitään erityistä edellisiin kertoihin.
Minun mieheni haluaisi kotiäidin, jolla on iso tilipussi ;-). Ja on häkeltynyt kun ei moista saanutkaan. Heh.
Olisi hienoa olla niin rikas, että voisi vain paistatella päivää missä päin maailmaa milloinkin. Ei tarvitsisi käydä töissä ja voisi vain nauttia elämästä! Tämä ottaa päähän joskus aamuisin kun pitää lähteä töihin...