Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu tunne rinnoissa, onko muilla vauvaa yrittäneillä ollut?

Vierailija
01.02.2008 |

Siiskun sanotaan, että rinnat aristaa alkuraskaudesta, mitä tuntemusta sillä oikein tarkoitetaan??? Mulla pitäisi menkkojen alkaa sunnuntaina, ja nyt ovat rinnat olleet ihan omituisen KYLMÄN tuntoiset kokonaisen viikon. Ei kipeät, arat eikä turvonneet vaan kylmät=). Ei kylläkään noin ihon pinnalta vaan sisältä..outoa. JOspa ne menkat ei nyt tuliskaan=)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo oire minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme