Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksi ole kaikille tärkeää!

Vierailija
18.11.2008 |

Esim. minä voin valan mainiosti elää ilman sitä. Onhan se ihan kivaa varsinkin kun on hullaantunut, mutta voisin luetella varmaan sata asiaa elämässä jotka merkitsevät enemmän. Vähän seksiä suhteessa ei automaattsesti tarkoita huonoa suhdetta.

Maailmasta on tullut ihan liian seksuaaliviritteinen, koko homma on saanut käsittämättömän painoarvon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen.

Vierailija
2/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei heru pesää niin akka lähtee vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kun on varsin viriili miesystävä, joka öisinkin herättää mut kesken unien tökkimisellään :-/

Vierailija
4/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta ilman.

Vierailija
5/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se selkeästi yksi niistä kaikista intiimein asia, jota voi tehdä vain sen puolison kanssa.

Silloin seksitön suhde on ihan ok, jos molemmat sitä haluavat ja molemat ovta siihen tyytyväisiä. Meillä mies haluaa harvoin n.1krt/kk ja minusta se on aivan liian vähän. Koen ihan selkeästi, että suhteesta puuttuu jotain kun meillä ei ole seksiä vaikka seksi ei ole minusta se tärkein asia.

Vierailija
6/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ainoa parisuhteen koossa pitävä voima, mutta tärkeä osa suhdetta. Jos en saa seksiä olen kireä ja ärhäkkä. Mies haluaa vielä mua useammin eli päivittäin, ja tämän kanssa on välillä ongelmia. Ihmisillä on niin erilaiset halut. Onneksi meidän halut kuitenkin sopii melko hyvin yhteen eikä kumpikaan joudu kärsimään.

Vierailija
7/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on hyvä ilmapiiri- pesää irtoaa helpommin MIEHET

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan