Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä joku voi nauttia yhdynnästä?

Vierailija
07.06.2014 |

Olen 26v nainen enkä ole koskaan nauttinut seksistä. Koskaan en ole tuntenut samanlaista seksuaalista mielihyvää kuin masturboinnissa. Olen todella pettynyt, kuvittelinhan että seksin pitäisi oikeasti tuntua hyvältä. Kukaan ei koskaan puhu siitä, että jos se ei tunnukaan koskaan hyvältä. Yhdyntä tuntuu pelkästään hankaamiselta, joskus tuntuu jopa ilkeältä. Liukkari auttaa joskus, joskus taas kirvelee helvetisti jos sitä lisätään kesken yhdynnän. Voiko miehen ympärileikkaus vaikuttaa jotenkin asiaan? Tämä mies on ainoa mies jonka kanssa olen harrastanut seksiä. Ja voisinko saada asiallisia vastauksia? Harrastimme äsken taas seksiä, ja jälleen kerran se tuntui vastenmieliseltä. Miestä ei kiinnosta se, että minusta ei koskaan tunnu hyvältä. Olen jopa miettinyt voisiko miehen vaihto auttaa?

Kunhan tulin purkautumaan. En ymmärrä miten joku voi nauttia seksistä. Minulle se on mahdottomuus.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:17"]Seksistä pitää voida puhua. Käytättekö kondomia? Jos ongelms on kumissa.

[/quote]

En usko, ei tunnu hyvältä ilmankaan.

Olisiko kellään kokemuksia ja vertailupohjaa siitä, että jos mies on ympärileikattu ja vaikuttaako se tuohon hankaukseen, vai onko sillä merkitystä?

Ap

Vierailija
22/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap omat kädet avuksi yhdynnän aikana. Takaapäin ehkä helpointa, olat patjaan vaan ja kädet klitorikselle. Siitä se lähtee.

Itse opin nauttimaan yhdynnästä vasta 40v täytettyäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROITUS! Eräs tietty jankkaaja on saapunut ketjuun. Suosittelen ignooraamaan kaikki kyseisen henkilön viestit, koska hän ei tämän kaltaisesta ketjusta ihan heti poistu.

Vierailija
24/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:28"]VAROITUS! Eräs tietty jankkaaja on saapunut ketjuun. Suosittelen ignooraamaan kaikki kyseisen henkilön viestit, koska hän ei tämän kaltaisesta ketjusta ihan heti poistu.

[/quote]

Kuka, sinäkö? :O

Vierailija
25/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksi on parasta. jos voit kysy jos han voisi nuolla sinua ja samalla kayttaa sormia. jos ei, vaihda miesta. 

Vierailija
26/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:17"]Seksistä pitää voida puhua. Käytättekö kondomia? Jos ongelms on kumissa.

[/quote]

En usko, ei tunnu hyvältä ilmankaan.

Olisiko kellään kokemuksia ja vertailupohjaa siitä, että jos mies on ympärileikattu ja vaikuttaako se tuohon hankaukseen, vai onko sillä merkitystä?

Ap

[/quote]

On kokemusta kummastakin, en ole huomannut mitään eroa. Yhtä mitäänsanomatonta oli sitten leikattu tai ei.

Vierailija
27/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:28"]VAROITUS! Eräs tietty jankkaaja on saapunut ketjuun. Suosittelen ignooraamaan kaikki kyseisen henkilön viestit, koska hän ei tämän kaltaisesta ketjusta ihan heti poistu.

[/quote]

Kuka, sinäkö? :O

[/quote]

Ei, vaan sinä, Emätintti.

Vierailija
28/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:31"]suuseksi on parasta. jos voit kysy jos han voisi nuolla sinua ja samalla kayttaa sormia. jos ei, vaihda miesta. 

[/quote]

Kyllä mies nuolee mielellään ja pitkään. Että kyllä siinä mielessä haluaa miellyttää. Yhdyntä on kuitenkin vain häntä varten.

Ap

Vierailija
29/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluhullun saapumisen huomaa aina. Tietty kaava toistuu. Ensin alapeukuttaa kaikki vastaukset. Sitten alapeukuttaa toisen kerran puhelimella. Sitten kertoo miten ei nauti suuseksistä yhtään. Yleensä mukana myös jokin alatyylinen kommentti, jolla yrittää halveerata muita. Ja tietysti vakiohymiöt, joista tämän moukan tunnistaa.

Vierailija
30/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta tuo ympärileikkaus voi vaikuttaa siten, että miehestä nopeat ja voimakkaat yhdyntäliikkeet tuntuvat paremmilta (netistä ja tvstä opittua), varsinkin jos se leikkaus on tehty siten, että frenulumista ei ole paljoa jäljellä. Lisäksi esinahan tehtävä on rullata edestakaisin yhdynnän aikana, ei siis pitäisi normaalisti tuntua voimakasta hankausta, jos itse on kostunut. Jos olisin tuossa tilanteessa itse, kokeilisin lisätä liukuvoidetta heti alussa ja suostutella miestä tekemään hitaampia ja hellempiä liikkeitä tai valita sellainen asento, jossa voin liikkua itse.

Vierailija
31/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotkaa frigidit, ja itkekää kun ne miehenne löytävät oikean Naisen, joka nauttii seksistä ja osaa miellyttää miestäkin. Kuka mies tuollaisia lahnoja jaksaa?

Vierailija
32/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:40"]Minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta tuo ympärileikkaus voi vaikuttaa siten, että miehestä nopeat ja voimakkaat yhdyntäliikkeet tuntuvat paremmilta (netistä ja tvstä opittua), varsinkin jos se leikkaus on tehty siten, että frenulumista ei ole paljoa jäljellä. Lisäksi esinahan tehtävä on rullata edestakaisin yhdynnän aikana, ei siis pitäisi normaalisti tuntua voimakasta hankausta, jos itse on kostunut. Jos olisin tuossa tilanteessa itse, kokeilisin lisätä liukuvoidetta heti alussa ja suostutella miestä tekemään hitaampia ja hellempiä liikkeitä tai valita sellainen asento, jossa voin liikkua itse.

[/quote]

Mies tosiaan tykkää panna nopeasti ja kovaa. Usein laitankin liukkaria heti alussa, jotta ei tuntuisi hankausta. Kyllä se vähän auttaa. Olen kokeillut myös ratsastaa, mutta ei tunnu miltään. Tosin usein kesken touhun sitä turhautuu, joten mielenkiinto yrittämiseen katoaa ja suoritan aktin loppuun miehen takia.

Ap

Vierailija
33/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä mies...harrastin seksiä 9 vuotta eri miesten kanssa ja luulin jo tietävänä mitä se on. Sitten tapasin miehen, jonka kanssa seksi oli uskomatonta. Täydellistä nautintoa, ei mitään jyystämistä. Tämä mies oli muuten ympärileikattu, joten minun tapauksessani ympärileikkauksella oli vaan positiivinen vaikutus.

Vierailija
34/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samantyyppinen ongelma, no en voi sanoa että se ei tuntuisi miltään koska se sattuu ja paljon.
Suhteen alussa ei ollut mitään ongelmia, mutta sitten tulin vahingossa raskaaksi (kondomi hajos ja jälkiehkäisy ei toiminu) ja minulle tehtiin abortti. Samalla määrättiin zoely pillerit.

No abortin jälkeen olisi pitänyt mennä jälkitarkastukseen, mutta en mennyt koska koin sen jollain tapaa nöyryyttävä että olisi taas pitänyt soittaa aikaa ja alkaa selittään tilannetta.

Seksielämä alkoi, mutta parin kerran jälkeen aloin tuntemaan kipua..aluksi se ei haitannut mutta parin kuukauden päästä se alkoi tuntumaan todella pahalta kivulta. Kokeilin b-vitamiinia, tyrnikapseleita, ceridal öljyä + muutamia muita troppeja mutta mikään ei auttanut. Halukas olin kuitenkin ja esileikkiäkin oli.  Viime kesänä kävin "neuvolassa" ja siellä tehtiin sisätutkimus, otettiin pissanäyte ja puhdasta oli. Lääkärin mielestä ei mitään ihmeellistä ollut ja terkkakin epäili että mulla on päässä vikaa. Pillerit vaihdettiin toiseen merkkiin, mutta sama meno jatkui edelleen. Lopetin sitten pillerit omatoimisesti.

Tuntuu pahalta, kun haluaisi toista, mutta se vaan sattuu. Nykyään jo kiihottuminekin sattuu. Olen etsinyt tietoa vaginismista, vulvodyniasta yms yms. mutta mikään noista ei tunnu täsmäävän tähän mun ongelmaan.
Joskus suihkussa "huvittelen" käsisuihkulla ja dildolla, silloin ei satu...en ymmärrä.

Seksiä meillä on ehkä joka toinen kuukausi ja sekin on sellaista käsipeliä. Poikaystävä ei oikein välitä seksistä kun tietää että mua sattuu. Viimeiset 2 vuotta oon itkeny joka kerran jälkeen. Ja vaikka haluan aina välillä tarkistaa onko vaiva lähteny ja oon halukas niin mua pelottaa ja en uskalla tehdä mitään, mies periaatteessa hoitaa hommat kun oon niin ujo. Välillä oon miettiny että johtuuko tää ongelma siitä että on niin ykstoikkonen kaava meillä. Ainakaan se ei alkanu niin.

Sori pitkä teksti

Vierailija
35/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:48"]
Minulla on samantyyppinen ongelma, no en voi sanoa että se ei tuntuisi miltään koska se sattuu ja paljon.
Suhteen alussa ei ollut mitään ongelmia, mutta sitten tulin vahingossa raskaaksi (kondomi hajos ja jälkiehkäisy ei toiminu) ja minulle tehtiin abortti. Samalla määrättiin zoely pillerit.

No abortin jälkeen olisi pitänyt mennä jälkitarkastukseen, mutta en mennyt koska koin sen jollain tapaa nöyryyttävä että olisi taas pitänyt soittaa aikaa ja alkaa selittään tilannetta.

Seksielämä alkoi, mutta parin kerran jälkeen aloin tuntemaan kipua..aluksi se ei haitannut mutta parin kuukauden päästä se alkoi tuntumaan todella pahalta kivulta. Kokeilin b-vitamiinia, tyrnikapseleita, ceridal öljyä + muutamia muita troppeja mutta mikään ei auttanut. Halukas olin kuitenkin ja esileikkiäkin oli.  Viime kesänä kävin "neuvolassa" ja siellä tehtiin sisätutkimus, otettiin pissanäyte ja puhdasta oli. Lääkärin mielestä ei mitään ihmeellistä ollut ja terkkakin epäili että mulla on päässä vikaa. Pillerit vaihdettiin toiseen merkkiin, mutta sama meno jatkui edelleen. Lopetin sitten pillerit omatoimisesti.

Tuntuu pahalta, kun haluaisi toista, mutta se vaan sattuu. Nykyään jo kiihottuminekin sattuu. Olen etsinyt tietoa vaginismista, vulvodyniasta yms yms. mutta mikään noista ei tunnu täsmäävän tähän mun ongelmaan.
Joskus suihkussa "huvittelen" käsisuihkulla ja dildolla, silloin ei satu...en ymmärrä.

Seksiä meillä on ehkä joka toinen kuukausi ja sekin on sellaista käsipeliä. Poikaystävä ei oikein välitä seksistä kun tietää että mua sattuu. Viimeiset 2 vuotta oon itkeny joka kerran jälkeen. Ja vaikka haluan aina välillä tarkistaa onko vaiva lähteny ja oon halukas niin mua pelottaa ja en uskalla tehdä mitään, mies periaatteessa hoitaa hommat kun oon niin ujo. Välillä oon miettiny että johtuuko tää ongelma siitä että on niin ykstoikkonen kaava meillä. Ainakaan se ei alkanu niin.

Sori pitkä teksti

[/quote]

Kurjalta kuulostaa... :( On se todella turhauttavaa, kun halukkaalla päällä sitä odottaa seksiä ja haluaa sitä, mutta tositoimissa aristavat paikat pilaavat sen halun ja tilalle tulee pettymys. Silloin kun se ei satu, niin en kyllä makaa kuolleena vaan olen mukana jutussa, mutta nautintoa siitä en saa. Olisi kiva saada itselleenkin joskus jotain, eikä aina niin, että mies on ainoa jolle seksi on huippuhyvää.

Ap

Vierailija
36/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:40"]Minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta tuo ympärileikkaus voi vaikuttaa siten, että miehestä nopeat ja voimakkaat yhdyntäliikkeet tuntuvat paremmilta (netistä ja tvstä opittua), varsinkin jos se leikkaus on tehty siten, että frenulumista ei ole paljoa jäljellä. Lisäksi esinahan tehtävä on rullata edestakaisin yhdynnän aikana, ei siis pitäisi normaalisti tuntua voimakasta hankausta, jos itse on kostunut. Jos olisin tuossa tilanteessa itse, kokeilisin lisätä liukuvoidetta heti alussa ja suostutella miestä tekemään hitaampia ja hellempiä liikkeitä tai valita sellainen asento, jossa voin liikkua itse.

[/quote]

Mies tosiaan tykkää panna nopeasti ja kovaa. Usein laitankin liukkaria heti alussa, jotta ei tuntuisi hankausta. Kyllä se vähän auttaa. Olen kokeillut myös ratsastaa, mutta ei tunnu miltään. Tosin usein kesken touhun sitä turhautuu, joten mielenkiinto yrittämiseen katoaa ja suoritan aktin loppuun miehen takia.

Ap

[/quote]

Ympärileikatuilla miehillä voi lukemani mukaan olla terskan tunto heikentynyt kun se on jatkuvasti hankauksessa housuissa. Jos teillä on vielä kondomi mukana niin se ei ainakaan helpota asiaa. Miehesi panee kovaa että tuntuisi joltakin. Luulen että hänkin kaipaisi esileikkiä. Voisit imeä tai vaikka runkata äijää niin tälle olisi helpompi tulla

Vierailija
37/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahan tehtävä ei todellakaan ole rullata ees taas yhdynnän aikana. Sillä ei ole mitään funktiota seksissä. Miehelläsi on liian ohut kikkeli. Eksälläni oli myös. En tuntenut yhtään mitään. Nykyisellä on paksu ja pitkä ja tuntuu mielettömältä. Kokeilkaa eri asentoja. Mies taakse ja hiplaat itse klitoristasi.

Vierailija
38/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kyllä ihan hyvän kokoinen kikuli. Itse treenaan myös lantiopohjan lihaksia.

Ap

Vierailija
39/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi ikävältä, jos miehesi tosiaan haluaa harrastaa yhdyntää vain omalla tavallaan eikä halua edes keskustella sinun tuntemuksistasi. Toimiiko mies samalla tavalla myös muissa asioissa? Jos on pahoja puutteita muiden huomioimisessa, niin kannattaa harkita eroa. Seksi tai muukaan yhteiselämä ei ole sitä, että toinen sanelee ehdot ja toinen myötäilee, vaikka ei pidä jostain asiasta. Paremmankin miehen saat.

En usko, että ongelmaasi auttaa jokin yksittäinen temppu (ympärileikkaus tms.), jos mies käyttäytyy pääosin vain itsekkäästi. Hyvässä seksissä on kyse "vuoropuhelusta", kumpikin kertoo ihan kädestä pitäen, mitä haluaa tehdä tai itselleen tehtävän, eikä toista pakoteta mihinkään. Jos haluat jatkaa suhteessa, selvitä ensin itsellesi, mikä tapa tai asento olisi sinusta yhdynnässä kiihottavaa ja ehdota sitten asiaa miehelle. Jos mies ei halua edes kokeilla tai kuuntele huoltasi, harkitse ihan oikeasti eroa. Käytkö säännöllisesti gynellä? Joskus esim. hiiva voi aiheuttaa kipua yhdynnässä, vaikka muita oireita ei olisikaan. Perussääntö minusta kuitenkin on, että seksin ei kuulu sattua tai olla vastenmielistä. Silloin on jotain pielessä suhteessa tai fyysisessä terveydentilassa.

Onnea matkaan.

Vierailija
40/72 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:26"]

Ota ap omat kädet avuksi yhdynnän aikana. Takaapäin ehkä helpointa, olat patjaan vaan ja kädet klitorikselle. Siitä se lähtee.

Itse opin nauttimaan yhdynnästä vasta 40v täytettyäni.

[/quote]

Ei ei ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi