Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vohveliraudasta kyssäri

Vierailija
31.01.2008 |

paistuuko teillä vohvelit siinä ajassa mitä ne merkkivalot on?

mulla ainakin saa se valo sammua monta kertaa,ennenkuin on valmis. ärsyttää koko ajan kurkkia,koska valmis

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tehot on oltava täysillä..

Vierailija
2/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää milloin rauta on tarpeeksi kuuma eli niin kuuma kuin olet sen säätänyt......

(rukoilee uusavuttomille sitä omaa ruokapalstaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmista tulee aina upeat kun käyn kosmetologilla poistattamassa. Mutta kallista lystiä. Onnistuisiko itse - kokemuksia? Nyppimällä ei tule yhtä siisti koska paljon myös vaaleaa karvaa.

Vierailija
4/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivalo näyttää koska vohveli on valmis, tai ainakin tulee näyttää! Jos ei, niin vika on jossakin - laitteessa, taikinassa..

Vierailija:

Se näyttää milloin rauta on tarpeeksi kuuma eli niin kuuma kuin olet sen säätänyt......

(rukoilee uusavuttomille sitä omaa ruokapalstaa)

Vierailija
5/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Merkkivalo näyttää koska vohveli on valmis, tai ainakin tulee näyttää! Jos ei, niin vika on jossakin - laitteessa, taikinassa..

Vierailija
6/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aivan halpisversio, jonka merkkivalo kertoo (ohjekirjan mukaan) vain sen että paistolämpötila on oikea, eli rauta on kuumana. Vohveleiden kypsyys pitää tarkkailla itse.

MUTTA tämä ei tarkoita että kaikissa vohveliraudoissa olisin näin. On myös vohvelirautoja joissa merkkivalot kertovat suurin piirtein arvioidun kypsymisajan.