Kattoko joku eilen tv2 sen Friedman-dokkarin??
Mä katsoin vain puolestavälistä. Miksi poliisit alunperin lähtivät tutkimaan taloa?
Kommentit (6)
Siitä kun ei tullut ihan tarkkaa kuvaa! Ja ihmettelin, että miksi sitä ei selitetty ollenkaan, että miksi ne uhrit eivät olisi koskaan aiemmin puhuneet tapahtuneesta mitään.
ap
mietin tuota syyllisyyttä ja syyttömyyttä, mutta jotenkin minulla kumminkin tuli tunne, että ainakin isä oli syyllinen.
Asianajaja sanoi siitä, miten isä oli vankilassa pyytänyt päästä istumaan toiseen pöytään, koska lähellä ollut 5-vuotias poika oli alkanut kiihottaa häntä. Kuvottavaa!
Lisäksi oli se tunnustuskirje.
Mutta koska en alusta pitäen nähnyt dokumenttia, en tiedä mitä alussa oli.
Mä katsoinkin sitä aika alusta (nyt vasta katoin lehdestä monelta se alkoi), ja siinä alussa sai vahvasti sen käsityksen, että he olivat täysin syyttömiä. Ihan tavallinen perhe, jossa pojilla ja isällä oli vahvat välit.
Tämäkin käsitys vaihteli monta kertaa dokkarin aikana.
Kävin netistä äsken lukemassa lehtileikkeitä, ja tämän dokkarin tekijä oli alunperin alkanut tehdä dokkaria New Yorkin suosituimmasta synttäriklovnista (se oli siis se David), mutta olikin yhtäkkiä tajunnut, mikä perhe on kyseessä! Ja siitä oli syntynyt tämä dokkari.
ap
Nuo yhdyntöjen lukumäärät jne. syytteissä nyt saattovat heittää (kun perustuivat hypnoosissa " muistettuihin" juttuihin jne.) mutta taatusti jotakin on tapahtunut. Jotenkin ihan ihme perhe muutenkin - isä yhdessä " leirissä" poikien kanssa (etenkin Davidin lojaalius isää kohtaa vaikutti jo sairaalloiselta) ja pojat äitiä vastaan..
että perheenisän pikkuveli, jota hänen sanottiin käyttäneen seksuaalisesti hyväkseen nuorena, oli homo. Ja tämä veli kielsi silti kiivaasti mitään tapahtuneen. Mutta kun miettii sukupolvien ketjua, setä, isä ja poika kaikki omasta sukupuolesta kiinnostuneita...Voiko se olla vain sattumaa?
Tuli vain mieleen, että kun David niin kiivaasti puolusti isäänsä ja teki töitä klovnina (lasten lähellä), olisiko häntäkin käytetty hyväksi, mutta oma mieli vain kielsi sen. Tukholman syndrooman kaltainen juttu? Vai oliko Davidistakin tulossa pedofiili?
mutta seurasin sitten loppuun.
Kammottava tapaus!
Säälittää niiden Friedmanin pojat, en yhtään ihmettelisi että olisivat vaikka kaikki joutuneet isänsä uhreiksi.
Sukupolvien kertju ei siinä katkea.