Näkeekö jo vauvasta kuinka vilkas siitä tulee isompana?
Meidän poika 8kk on sellanen tapaus, että epäilen sen saavan jostain kofeiiniä tai muuta piristettä. Tuntuu aina menevän vähän yli ja otsa hiessä riehuu. Sillä on sellanen ilkikurinen pirun katse ja pitää niin jumalatonta mekkalaa. Eilen sain kuulla yhdeltä äidiltä, että sun pojallas on tosi kova ääni. Mä oon ite aika tulinen, mies on tosi rauhallinen.
Noi rinnastukset on siis huumorilla ja tää on vaan tälläst pohtimista.
Kommentit (5)
8 kk ikäisenä kävelemään ja juoksenteli päin pöydänkulmia niin että aina oli otsa tikattavana. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti, ja ääni oli myös tosi kova. Nyt kun poika on 17, tilanne on aivan päinvastoin. Poika on hiljainen ja rauhallinen, ehkä vähän nörtti, eikä takuulla juoksentele mihinkään, päinvastoin. Eli pitkällä tähtäimellä tulee sinunkin lapsesi varmasti rauhoittumaan :-)
poika oli jo 2-kuisena KOKO AJAN liikkeessä. Huitoi käsiään, potki lattiaa ja pöytää, kiljahteli jne. Nyt se on 4-vuotias, ja edelleen todella sähköjänis. Ei ole pahantekijä, mutta koko ajan menossa.
Pikkusiskonsa lupailee onneksi rauhallisempaa tulevaisuutta.
poika on joo ihan Duracel, ei oo hetkeäkään paikalla ja syöttötuolissa hytkyy ja heiluu. Lisäksi suuttuu herkästi, kun siltä ottaa jotain pois. Mulla soi korvat päivittäin.
Saa nähdä millainen tosta kehittyy..:)
ja nyt 13 vuotiaana on ihana nuori mies.
ja koko ikänsä ollaan saatu kuulla vain kehuja päiväkodista ja koulusta, miten on hieno poika ja niin hyvätapainen :)
Itselläni kaksi vilkasta poikaa ja syntymästään asti ovat olleet jänteviä ja ympäristöstään kiinnostuneita, ja liikkumaan opittuaan eivät ole paikallaan pysyneetkään. :)