Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kaveria on kotihoidetulla 5-vuotiaallasi?

Vierailija
30.01.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on yksi paras kaveri ja sitten selaisia satunnaisempia puisto- ja kerhokavereita. Onkohan se liian vähän?

Vierailija
2/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaverit ovat päikkärissä tai koulussa, mutta touhuavat sitten iltapäivisin. Kerran pari viikossa on joku päikkärilapsista kotipäivää viettämässä, joten silloin seuraa tiosinaan aamupäivisin. Pikkuveli kyllä seurana kaikkina päivinä. Iltapäivällä myös muut sisarukset kotona. Lisäksi kerran viikossa kerho.

Paljon osaa leikkiä yksinkin ja meillä myös askarrellaan, piirretään ja maalataan paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kaverien määrä vaan laatu. Eli yksikin hyvä kaveri on hyvä. Onko lapsesi ainoa, vai onko sisaruksia?

Vierailija
4/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kerhossa, muttei ole tutustunut siellä kehenkään. Leikkii veljensä kanssa :)

Vierailija
5/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 3 kaveria (myös kotihoidossa), joiden kanssa käyvät vuoroin toistensa luona leikkimässä. Sitten on kerhokavereita (kerho 2x vko) ja muskarituttuja. Pikkusiskon kanssa leikkii kotona päivittäin. Tykkää kovasti leikkiä kavereidensa kanssa ja kaipaa heitä kovasti, jos menee monta päivää ettei tapaa. Äitikin pääsee helpommalla, kun on kaveri leikkimässä :)

Vierailija
6/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistele millasta SULLA oli lapsena! Vertaa siihen. Kysy lapselta mielipiteitä ja muistele mitä itse tarvitsit.

5- vuotiaana olin itse kotona kun meillä oli vauva. Leikin sen kanssa, naapureitten kanssa. Se riitti. En muista oliko mulla 5- vuotiaana jotain parasta kaveria, vai miten monta oli. Kerrostalossa oli aina joku joka leikki mun kanssa ja se riitti ainakin!

Äidin kanssa olen jotenkin jäänyt aina vähemmälle huomiolle, sitä ei oo paljoa kiinnostanut leikkiminen.. Eli siihen oon koittanu panostaa omien lapsien kohdalla.

Komppaan jotain aikasempaa: ei se määrä vaan laatu!

Vierailija
7/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muskarikaveri, joka käy samassa jumpassa. Kerhossa (2 x vk) kavereita. Pari vuotta nuorempi sisko ja ekaluokkalainen isoveli ja naapurin tenavat. Varsinaisesti ei leikitetä keskenään, mutta kaverisynttäreillä tietty tärkeitä. Ne omat ystävät, nimittäin.

Vierailija
8/8 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on satunnaisemmin tavattavia kavereita. Nuorempia sisaruksia tytöllä kolme.

Tämä riippuu paljon asuinpaikasta ja vanhempien aktiivisuudesta (minä kotiäitinä haluan käydä lähes päivittäin kerhoissa yms. joten siellä lapsetkin löytävät kavereita).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme