Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan muu kuin minä näin pässi?!?

Vierailija
30.01.2008 |

Siis voi käääk! Tiedän kyllä että oon tietokonejutuissa aivan tasan avuton, mutta nyt menee liian pitkälle..

Koitan laittaa huutonettiin myyntiin lasten pieniä vaatteita, enkä sitten MILLÄÄN KETUN ILVEELLÄ tajua miten ne kuvat saa sinne näkyviin!!

ÄÄHHHHHH :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan vaan kopsu siitä ekasta rivistä kun olet ladannu kuvan.

Vierailija
2/4 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle ainakin tuli ihan ensimmäisenä se linkki, mistä saat homman pelittämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taidan olla syvemmällä kuin tajusinkaan, sillä ei noista ollut mitään hyötyä :(

Siis saan kyllä hnselaimen auki jne mutta kun en vaan sitten tajua mitä tehdä seuraavaksi..

Alkaa v****käyrä kohoamaan.. ei kukaan VOI olla näin uusavuton.. Tarviiko mun TAAS vaan ottaa että mies tulee kotiin ja pelastaa? Ottaa pannuun kun en MITÄÄN alkeellisintakaan hommaa osaa tehä itse.

Vierailija
4/4 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taidan olla syvemmällä kuin tajusinkaan, sillä ei noista ollut mitään hyötyä :(

Siis saan kyllä hnselaimen auki jne mutta kun en vaan sitten tajua mitä tehdä seuraavaksi..

Alkaa v****käyrä kohoamaan.. ei kukaan VOI olla näin uusavuton.. Tarviiko mun TAAS vaan ottaa että mies tulee kotiin ja pelastaa? Ottaa pannuun kun en MITÄÄN alkeellisintakaan hommaa osaa tehä itse.