Super nopea toimitus ticketillä :O)
Tilasin ticketiltä lauantai aamuna 26 päivä ja hetki sitten tuotiin paketti koti ovelle.Hyvää palvelua tuntuu olevan.
Kommentit (19)
angelinako:
Liekö tilausbuumi suomeen ja myös " ilmaiset" postarit suomeen saaneet tuon noston aikaiseksi. Nyt kaikki on vaan -30% :P
Mutta nostavat siis hintoja, kun tavara vähenee.. Käänteinen ale.
Itse tilasin 24 päivä ja olen jo alkanut odottelemaan pakettia..
Kysyisinkin nyt niiltä, jotka tuolta ovat tilanneet, että millä toimitus tulee, kun se tuodaan ovelle asti (posti, DHL, Ups tms?) Soittaako tilauksen toimittaja ennen kuin tuo paketin? Tuodaanko lähetys aina päivällä? Meillä, kun ei päivisin ole ketään kotosalla.
ja tarvii varmaan maksaa visalla...
Lauantaina minäkin tilauksen tein ja tänään tuotiin työpaikan respaan ennen lounasta :D Mahtavaa!!
Mä tein tilauksen 24 pvä eli torstaina, mut eipä oo vielä pakettia kuulunu... kestääköhän tänne landelle tulo vähä kauemmin ; )
Vai jäikö multa jotain tekemättä ja jään ilman pakettia : (
Sain kyllä sen vahvistuksen heti sen jälkeen kun olin tilannu!
Me asumme Helsingissä, eikä lähetystä ole kuulunut :(
UPS toi, kuski soitti päivällä kun oli meidän pihassa ja itse tietysti olin töissä. Mutta jätti paketin " jemmaan" ja haalari oli odottamassa kun tulin kotiin.
Nopeasti tuli mielestäni. Visalla maksoin.
Juuri katsoin tilausvahvistuksesta, että toimitusaika on 14 päivää.
Tilasin tytölleni snow baggien 24.1 ja tänä aamuna Ticketiltä otettiin yhteyttä ja ilmoitettiin ettei ko. väristä haalaria ole enää saatavilla. Asiakaspalvelu kuitenkin toimii, koska tarjosivat mahdollisuutta valita 3 muusta väristä, joita ei ollut muutoin nettikaupan sivuilla enää myynnissä.. Nyt jännätään milloin haalari saapuu.
Tuntuu hiukan hassulta että alet laskivat yhtäkkiä, onneksi tuli tilattua ajoissa.
eli tilaus 23.1. ja eilen tuli perille, UPS toimitti kotiovelle. Iloinen yllätys, kun mä luulin joutuvani raahautumaan postiin sitä hakemaan.
Mä en alun alkaenkaan saanut minkäänlaista vahvistusta omaan sähköpostiini, tilaushetkellä kyllä vahvistus näkyi ruudulla ja onneksi sen talletin. Maanantaina 28.1. olin s-postitse yhteydessä Tanskaan ja kyselin tilaukseni kohtaloa (alkoi jo pelottaa miten käy, kun sivut tyhjenivät ale-tuotteista kovaa vauhtia...) ja sain tosi nopeasti vastauksen, että ovat olleet kiireisiä alennusmyynnin vuoksi ja kaikki on ok. No, seuraavana päivänähän haalari jo saapuikin:)
Eli jos ei millään jaksa odotella vielä muutamaa päivää, niin oman tilauksen " kohtaloa" voi kysellä sähköpostilla, erittäin ystävällistä ja nopeaa palvelua saa vastaukseksi.
Ei muuten varmaan jää viimeiseksi kerraksi kun meidän perhe vierailee ko. nettikaupassa:o)
-mm-
löysin ihanan haalarin sivuilta ja jään odottamaan pakettia ja ensi talvea..
Meillä esikoinen (3. luokkalainen) on koulun jälkeen yksin kotona, ja häntä on tietenkin opastettu, että niin kotiovea kuin rapun oveakaan ei saa koskaan avata tuntemattomille..
Ovisummeri oli soinut ja lapsi oli menny parvekkeelta katsomaan, että josko siellä olisi joku kaveri, no joku mies oli näyttänyt olevan ja hän ei ollut avannut ovea.
Joku naapureista oli avannut alaoven, ja hetken päästä meidän ovikello oli soinut. Lapsi oli hädissään soittanut isälle, että joku on meidän ovella, iskä oli sitten kertonut, että avaa vaan ovi, siellä on varmasti se paketti, jota äiti odottaa =) Tämän puhelun aikana lähetti oli ehtinyt antaa paketin naapurille(?!), ja teki juuri lähtöä naapurin ovelta, kun meidän lapsi oli avannut oven. Nyt on paketti kotona odottelemassa :) Ihme, että lähetti ei soittanut minulle.
Seuraavan tilauksen osoitteeksi annan kyllä yrityksen osoitteen..
naapuriinhan ne kuuluu viedä, jos kukaan ei ole kotona :) Itse joskus vuos sitten tulin kotiin ja oven edessä oli paketti. Ups lähetto oli jättänyt sen siihen, kun ei oltu kotona :) Ihan kiitollinen olin, mutta toisaalta mitä jos se n olisi joku vienyt? Kuitenkin asutaan Helsingissä, vaikka ihan rauhallista aluetta onkin...vähän ehkä ylilyönti ja iteppä olis sen joutunut korvaamaan, kun eihän sillä ollut lapuissa vastaanottajan kuittausta!
Meille tuli tanskasta viime syksynä tilaus, joka oli jostain syystä pakattu kahteen pieneen laatikkoon. Erään lähettifirman lähetti toi pikkupaketin, jota ihmettelin, koska tilaus ei olisi mahtunut siihen. Ja paketissapa luki 1/2. Kyselin, että missä tuo toinen, mihin lähetti tokaisi: ' Emmä vaan tiedä. Sun pitää soittaa asiakaspalveluun.' Soittelun ja etsiskelyn jälkeen toinen lähettifirma (yksityinen pikkufirma) tuli naureskellen illalla tuomaan puuttuvan paketin. Oli kuulema kierroksella paikkaamassa aamupäivän lähetyksiä ;)
silloin kun tilasin niin kyselinkin täältä neuvoja.mutta tein tilauksen lauantaina ja eilen tuli haalarit.olivat ihanat ja tulivat nopeasti.ainoastaan tilasin meidän neidille luultavasti liian ison haalarin.tilasin sen ensi talveksi ja tiesin ne reiluksi mutta se hukkuu siihen ainakin tällä hetkellä.täytyy toivoa isoa kasvupyrähdystä!
Oli tullut viestiä sähköpostiin ettei osaa tilaamistani tuotteista ollut enää.
Olisin voinut valita toisen värisen tuotteen mutten halunut. Yksi tilaamistani tuotteista pitäis olla tulossa, eilen laittoivat sähköpostia. Alkuviikosta varmaan tulee =)
Viidessä päivässä paketti oli kotiovella, vaikka siinä välissä oli viikonloppu ja kävin sähköpostikirjeenvaihdon haalarin väristä, tilaamani kun oli loppunut. Varmasti ensi tammikuussa teen saman jutun, tilaan haalarin alennusmyynnistä seuraavalle talvelle. Mikäli muistan=)
Mielettömän suuria nuo haalarit, tilasin huhtikuussa 2007 syntyneelle tytöllemme 80-senttisen haalarin ensi talveksi kun kaikki sanoivat että koot ovat tosi suuria. Ja aivan oikea päätös oli, nimittäin vertasin haalaria meillä valmiina olevaan Reiman 80-senttiseen haalariin ja tuo Ticketin on selvästi isompi. Reimakin on niin iso että menee varmasti alkutalven mutta tuo TTH sitten lopputalven. Hyvä että tuli seurattua keskusteluja aiheesta, muuten olisin tilannut 86 cm ja se olisi varmasti ollut liian iso!
Liekö tilausbuumi suomeen ja myös " ilmaiset" postarit suomeen saaneet tuon noston aikaiseksi. Nyt kaikki on vaan -30% :P