Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, jota miehet kehuvat hyvännäköiseksi

Vierailija
29.01.2008 |

minkä näköinen olet? Pituus, paino ym.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellinen vartalo, vyötärö kapea, rinnat c-kuppia,

kasvot sileät ja hiukset vaaleat polkat.

hymyilen paljon.

pukeudun aika neutraalisti, useammin housuihin ja pooloon kuin hameeseen ja avaraan kaula-aukkoon

Vierailija
2/22 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja siro 162 cm ja n. 51 kg. Tummat hiukset ja ruskeat silmät. Liikunnallinen ja nauravainen ihminen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma rikotut hiukset, pitkä otsatukka. Erityisesti olen saanut kehuja kun olen sanonut olevani puolivuotiaan äiti. Olen samoissa mitoissa kuin ennen raskautta, hoikka.

Vierailija
4/22 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/60

Vierailija
5/22 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselliset vaatteet, nauran aina ja puhun ja juttelen :)

ja 2 lasta, tätä monet pitää seksikkäänä, kun on pieni ja sit on lapsia. :)

Vierailija
6/22 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis läski, mutta hyvin muodokas eli kapea vyötärö ja kurvit kohdallaan. Hiukset on aina hyvin leikatut ja laitetut, samoin meikki. Pukeudun laadukkaisiin vaatteisiin ja tunnen arvoni =) Kuljen selkäsuorana ja hymy huulilla, olen siis helposti lähestyttävän näköinen.

Viimeksikin kaksi miestä sanoi tanssin aikana että olen todella kaunis. Pokaamista? Miksei.. tosin olin oman miehen kanssa...

Vierailija
7/22 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma tukka, vaalea iho, nätit silmät ja paljon hymyä!

Vierailija
8/22 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tykkää pienestä ja sirosta, toinen uhkeasta ja muodokkaasta. Toinen pitkästä, toinen lyhyestä jne. Ja se on hieno juttu se!! Eihän me naisetkaan pidetä samoja miehiä hyvännäköisinä ja vetävinä.. Taitaisi muuten olla aika sota päällä niistä parista komeasta kollista ;) Luonnonlaki, että mieltymykset on henkilökohtaisia.

Vierailija
9/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

158/55, kauniskasvoinen, aina iloinen ja positiivinen, en moiti turhista...

Vierailija
10/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyehköt hiukset, ruskeat silmät.

Vierailija
11/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasasesti pyöreä vyötärö löytyy eikä ole kasoisleukaakaan.

Ja kyllä nuo on kehunut monet ja niin monet.

Vierailija
12/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää lähes 40, 170cm/65kg synnyttänyt 3 kertaa..

Tumma ihan lyhyt tukka, oma tyyli, nauran paljon, naisellinen, urheilullinen sopusuhtainen vartalo.

Näin naisena ajattelen, että nainen/mies on kauneimmillaan silloin, kun on puhdas, huolehtii itsestään ja on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa. Pieni hymy ja sopiva flirtti pilke silmänkulmassa tekevät kenestä tahansa hyvännäköisen. Tai no, ei kenestä tahansa mutta kauneushan on lopulta katsojan silmässä.

Ja vähinten kauneimmillaan silloin kun on tyrkky, liian itsetietoinen ulkonäöstään ja ylimielinen. Se tekee kenestä tahansa " mallinnäköisestä" luotaantyöntävän.

ps. viikko sitten yksi tuntematon nainen tuli pv-kodin pihalla sanomaan mulle, että miten sä voit olla aina noin hehkeän ja iloisen näköinen! Ihan vaan vinkiksi - hymy tekee jokaisesta kauniin!

Vierailija
13/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiapituiset vaaleahkot hiukset.

Hymyilen paljon. Mä uskon että melkein kuka tahansa saa huomiota kun on postiivinen.

Vierailija
14/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta iloinen ystävällinen olemus tekee ihmeitä.

Vierailija
15/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan hoikka, vaan normaalipainon ylärajalla, joskus (kerran kuussa...) kilon tai pari ylikin.

Olen aina iloinen, hymyilen paljon ja tykkään leikinlaskusta/kevyestä flirttailusta (jos mies tekee aloitteen). Luulen, että nämä vaikuttavat enemmän kuin ulkonäkö.

Suuri syy on varmaan myös isot rinnat...

Vierailija
16/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vihainen perusilme enkä todellakaan hymyile vastaantulijoille. Silti kehuja satelee. Olen sitten vissiin ihan oikeasti kaunis enkä vaan mukavan ja helposti lähestyttävän näköinen.

Vierailija
17/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli vyötärölle ulottua pitkä, paksu , tumma, luonnonkuhara tukka. Naama oli kohtalaisen nätti, olen 168 cm sopusuhtainen, hoikka, naisellisen muotoinen. Olin ns. luonnonkaunis, en ikinä meikannut tai mitenkään laittautunut.

t. rupsahtanut eukko

Vierailija
18/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/50 ja a-kuppi.

Vierailija
19/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jollekin toiselle osapuolelle on sanottu musta selkäni takana ja olen sitten kuullut myöhemmin.

Tiedä häntä sitten ovatko nämä mulle kertoneet ihmiset sitten puhuneet pötyä ;)

Vierailija
20/22 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat 96-67-94, 75D. Vihreät silmät, paksut ja pitkät vaaleat hiukset. Hymyilen paljon. Erityisesti on kehuttu silmiäni ja vartaloani. Omasta mielestäni olen vähän tällainen pätykkä :)