Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheneuvolassa käyneitä?

Vierailija
29.01.2008 |

En ole koskaan käynyt mutta tuli nyt mieleen että oliskohan se oikea paikka mulle/meille..

Olen ollut yh kohta 5vuotta mutta nyt tuntuu eka kerran että mun voimat on loppu.. En tiedä mikä mättää mutta tuntuu että kaikki murheet kaatuu juuri nyt.

A) Mulla on kai joku ikäkriisi

B)Pelkään sitoutua nykyiseen " tuttavuuteen" ;tai yleensäkin kaikkiin miehiin

C)Pojan uhmaikä(toivottavasti se on sitä)on raastavaa(tuntuu etten

tee mitään oikein,pojasta on tullut ilkeä,tuntuu että hän vihaa minua,valittaa aina että kotona on tylsää jne)

D)Pelkään että olen huono äiti

E)Väsyttää ja mikään ei huvita...

F)Mulla todettiin " sairaus" ;menossa leikkaukseen ja joudun kouluttautumaan uudelleen ja vaihtamaan alaa..MIKÄ ALA?

Tässä muutamia.. Istuin äsken lähes puoli tuntia suihkussa ja en voinu enää pidätellä itkua. Vaikeita aikoja on ollut ennenkin;mulla todettiin n.3v sitten keskivaikea masennus ja olen edelleen lääkityksellä muttei tunnu enää auttavan. Terapia ei auttanut..

Mulla on neuvot lopussa ja pala kurkussa :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotit et sun oma terapia ei auttanut masennukseen. Olisikohan loppunut liian aikaisin? Perheneuvola voi kyllä olla yks paikka päästä puhumaan omista mietteistä, mutta kaipaatko jotain konkreettista apua? Silloin lastensuojelu on se taho, josta hetkellisesti voisit sitä saada vaikka perhetyön keinoin. Ite kävin eron tienoolla perheasiainneuvottelukeskusksessa juttelemassa ja sieltä sain hieman apua keskusteluilla just noihin vanhemmuuteen liittyvissä mietoksissa (paatoksissa). Neuvola voi myös olla yks paikka jossa sun kanssa voidaan miettiä tahoa mistä voisit saada apua. Jokaiselle ei varmasti sama keino auta, mut onneks paikkoja on useampia. Tärkeintä varmasti on ettet jää yksin omien ajastusten kanssa.

Vierailija
2/3 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä välillä ns. omaa aikaa ja lapsen isovanhemmatkin auttaa kun tarvii mutta tää ei ole tavallista stressiä jonka yli pääsis " rentouttavaa viikonloppua" viettämällä :(

Lapsen isä oli väkivaltainen ja pelkään että lapsestani tulee samanlainen.. Mä en tiedä ollaanko neuvolan asiakkaita kun lapsi on melkein 7v...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kyllä neuvovat, jos on " väärä" paikka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi