Olisiko teille valttamattomyys menna Lontooseen jos tulisitte ekaa kertaa Englantiin?
Meille siis tulee vieraita tanne joulun aikaan ja yksi heista haluaa menna Lontooseen, ilmeisesti katsomaan nahtavyyksia ja ostoksille. Itse en sinne voi lahtea mukaan, enka kylla ikina lahtisikaan sinne jouluostoksille, joten yksi naista vieraista (siskoni) joutuu lahtea seuraneidiksi... Vieraat ovat siis aitini, siskoni ja yksi heidan kaverinsa. Tulevat siis meille viettamaan joulua, tuo kaverikin halusi lahtea heidan mukaansa meille. Muille tarkeaa etta vietetaan aikaa yhdessa.
Menisivat Lontooseen 23.12. Ma olisin tarjonnut viemaan heidat yhteen suurimmista ostoskeskuksista Engalnnissa, jos shoppailua kaipaa, mutta ei, Lontooseen.
Kommentit (17)
sinnepäin päästä olisi pakko tulla Lontoon kautta. Halusi tai ei.
No, omalla kohdalla en ole sileeä koskaan käynyt. Lontoo olisi auska nähdä päivä tai kaksi kaupunkilomailuun riittäisi. Soppailemaan en sinne hinkuisi, jos ostari löytyy lähempääkin. Mulla ei rahaa siihen hirveästi olisi. Mutta haluaisin käydä british museum:ssa, eikö siellä ole se Euroopan suurin muumio/faarao näyttely? Sitten haluaisin nähdä sen munan mallisen rakennuksen, onko se joku toimistorakennus tms? Kuninkaanlinna tietty, jos vaikka ihqu Harry näkyisi vilaukselta. London bridge, se maailmanpyörä, joku pubireissu, fish&chips...
Saishan sitten sanoa, että Lontookin on nähty. Haittaako sinua kovin, jos vieraat käyttävät päivän omiin menoihin? Tulevat pitkän matkan takaa, maksavat maltaita siitä ja kyllä siinä aikaa jää yhteiseloonkin. Minua ei haittaa kun harvoin tapaamani vieraat järjestävät muutakin olemista kuin mitä minä olen suunnitellut. Ainakin vierailla kaksin verroin hauskempaa.
Siskosi ja siskon kaveri lähtevät päiväksi Lontooseen shoppailemaan kun sielläpäin sattuvat olemaan. Onpa kamalaa!
mutta käytiin kyllä Lontoossakin ekalla ja toistaiseksi ainoalla Englannin matkallamme. Onhan siellä paljon kiintoisia nähtävyyksiä. Onko se niin paha?
Ehdottomasti. En mä kyllä ymmärrä mikä siinä sua kaivaa, olisit tyytyväinen kun tekevät itsekin jotakin.
ja haluaa mennä Lontooseen ja muita ei kiinnosta koko paikka ollenkaan?
Jos siskosi ei halua lähteä Lontooseen hektisenä joulunaluspäivänä, eikö vieras voi mennä sinne yksin? Mihin siihen saattajaa tarvitaan?
Annatte vieraalle kartan ja metrolipun, niin kai se nyt itsekin osaa siellä liikkua, aikuinen ihminen.
Muuten mun mielestä ihmisten pitää saada tehdä niinkuin itse haluavat. Onhan Lontoo nyt kuitenkin muuta kuin joku ostoskeskus.
viettaa aikaa meidan kanssa. Tama heidan kaverinsa on kylla siskoni ikia mutta on myos aitini tuttava ja aitini kutsui taman mukaan. Tottakai minun puolesta saa menna ihan miten huvittaa, mutta nyt siskoani harmittaa kun pitaa lahtea lontooseen, kun tuo kaveri EI HALUA menna yksin, ja HALUAA kuitenkin menna sinne.
Ja toisekseen, lentokentat eivat ole lontoon keskustassa, ja tamakin kyseinen mihin tulevat on noin 60km keskustasta joten siina ei paljoa kaupunkia nay ;o)
Tai "single" kuten kai siellä tavataan sanoa? Löytyisikö jotain komeaa punatukkaista miesseuralaista matkaoppaaksi Lontoo-reissulle. Siinähän vasta olisikin kotipuolessa kertomista ja muistelemista...
ja vaatii siskoasi uhraamaan koko paivan Lontooseen.
Mina olisin varmasti ihan samanlainen, kylla Lontoo on nakemisen ja kaymisen arvoinen, varsinkin jos siella ei ole koskaan kaynnyt, ja jos on jostain pienelta paikkakaunnalta, niin voisihan se suurkaupunki tuntua turhan jannittavalta yksinaan menna.
välttämättomyys mennä nyk:in kaupunkiin?
Vai tyytyisisitko lähio elämään tutustuminen pikku kaupingissa?
tuo on jatkuva ongelma
tee näin
osta tuttavillesi lippu kiertobussiin, keksi joku syy miksi et voi tulla mukaan.
toivota hyvää matkaa.
eivät eksy, tulevat tyytyväisinä takaisin.
se on hiedän loma, ei sinua voi vaatia että hypit vieraitesi joka piikkiin, mutta et voi estää heidän loman viettoa.
Mua taas ei niin kiinnosta mikään muu kaupunki Englannissa. Toisaalta jos asutte jossain Skotlannissa niin asia eri. Mua ei kauheasti kiinnostais mikään pikkukylä Englannissa, jos kerran lähtisin matkalle, niin tottakai haluaisin päivän pari viettää Lontoossa.
toisten joulunviettoon mukaan!!
Ja sen lisäksi alkaa vaatimaan seuraneitejä omiin huvituksiin, kun toiset luonnollisesti haluavat viettää juhlapyhiä yhdessä, kun tuskin joka viikko Suomen ja Englannin väliä rampataan kuitenkaan..
Eikö tämä "tuttava" olisi todellakaan voinut tulla joku toinen kerta reissuun mukaan??
mutta meitähän on moneksi.