Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V2007 lapsi ei päässyt kertaakaan uimakouluun, puhelin jatkuvasti varattu uimahallissa

Vierailija
28.01.2008 |

varauspäivänä klo 6 alkaen, pääsin läpi klo 6.20 täynnä.

No nyt vuonna 2008 mies meni uimahallille fyysisesti klo 6, molemmat lapset pääsivät uimakouluihin. Eli ei kannata soitella

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voi olla noin vaikeaa? :O

Vierailija
2/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opettanut molemmat lapseni uimaan ihan yleisessä uimahallissa, en missään kesämökillä. Mikä onkaan sen parempaa " laatuaikaa" kuin viettää aikaa omien lastensa kanssa uimalassa, nauttia heidän innosta veteen sekä nähdä heidän kehittyvän ja oppivan uimaan. Toivon että lapseni ei tule koskaan unohtamaan meidän yhteisiä uimalareissuja ja niitä mukavia kokemuksia mitä niiltä kertyi. Toivottavasti he toimivat vastaavasti omien lastensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on uimahallien vähyys. Ihan käsittämätöntä, että yli 130 000 asukkaan kaupungissa on vain kaksi hallia ja niistäkin toinen menossa syksyllä pitkäksi aikaa remonttiin. Raksilassa on niin täyttä, ettei ole enää mukava käydä uimassa.

Uimaan voi opettaa lapsen aivan itse, ei se ole vaikeaa. Sitten voivat mennä isompana tekniikkakursseille jos ei omat taidot riitä oikean tekniikan opettamiseen. Myös aikuisille on uimakouluja.

Vierailija
4/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereellakin on vain 3-4 hallia. Se on liian vähän.

Vierailija
5/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on myös vesiturvallisuuskasvatusta ja lasten vesileikkitoiminnan ohjausta, uimakoulussa pääsee osalliseksi sellaisestakin, missä muuten ei ehkä pääse - pääsee tekemään sellaisia asioita hallissa, mitä yleisövuorolla ei, pääsee kokeilemaan juttuja lasten viiteryhmässä, pääsee kokeilemaan välineitä, joita ei kotona ole ja pääsee heti alusta oikeaan uintitekniikkaan kiinni.

sinänsä olen samaa mieltä, että lapsia kannattaa viedä uimaan paljon, mutta heitäkin,jotka käyvät paljon, voi oikein hyvin ilmoittaa uimakouluun

t. uimaope

Vierailija
6/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapselleni olisi tärkeää nimenomaan tuo ryhmässä olo ja ulkopuolinen opettaja-auktoriteetti.

Vierailija
7/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi menevät tekniikkakurssille. Itse en tykkää uimisesta, joten vähän laiskasti käydään koko perheen voimin uimassa.