Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viimeisillään olevan odottajan eilen n. klo 22 haahuilemassa kävelysauvojen kanssa lenkkipolulla.

Vierailija
28.01.2008 |

Itse olin tulossa iltavuorosta. Olisiko pitänyt mennä kysymään, onko kaikki kunnossa? Asia jäi vaivaamaan minua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuttavasi kun tiedät että on viimesillään?

Vierailija
2/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kävin kuopusta odottaessani usein myöhään illalla kävelyllä kun kahden pienen kanssa jäi liikunta niin vähälle. Ja ihan sinne viime metreille asti (itse asiassa synnytystä edeltävään iltaan asti) harrastin näitä kävelyretkiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi varmaan apua pyytänyt, jos joku hätä olisi ollut.

Tai sitten se oli tapellut ukkonsa kanssa ja oli vähän haukkaamassa happea...

Kaikkea tekin ihmettelette!

Vierailija
4/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menen pelaamaan tennistä. Kaikki on ihan hyvin kuitenkin.

Viime raskaudessa pyöräilin 20 kilometriä synnytystä edellisenä päivänä. Ei vain oikeasti ole mitään syytä olla liikkumatta, kun olen elämäni kunnossa.

Vierailija
5/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tänään menen pelaamaan tennistä. Kaikki on ihan hyvin kuitenkin.

Viime raskaudessa pyöräilin 20 kilometriä synnytystä edellisenä päivänä. Ei vain oikeasti ole mitään syytä olla liikkumatta, kun olen elämäni kunnossa.

Vierailija
6/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohikulkijoita niillä sauvoilla. Jos lenkillä, niin en ymmärrä " huoltasi" . Jos haahuili (?) ehkä olisi ollut syytä kysyä tosiaan, onko kaikki ok.

Vierailija
7/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohikulkijoita niillä sauvoilla. Jos lenkillä, niin en ymmärrä " huoltasi" . Jos haahuili (?) ehkä olisi ollut syytä kysyä tosiaan, onko kaikki ok.

Vierailija
8/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka inisevät ja lihovat sohvan nurkassa siitä lähtien, kun ovat plussanneet.

Vierailija
10/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana lenkkeillä yöllä kun saan lapset nukkumaan. Ja yritän saada synnytykseen potkua kun tapana mennä 2 viikkoa yli lasketunajan. Mutta en kyllä ruukaa haahuilla, vaan kävelen ihan " reippaasti" . =0)

Vierailija
11/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä tiedät että oli viimeisillään?

Minä odotin kaksosia ja näytin jo viikolla 25 siltä kuin synnytys vois olla hyvinkin lähellä.

Ihanaa, että ihmiset jaksaa liikkua!

Vierailija
12/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oo se, mutta välillä oli pysähdyttävä haahuilemaan kun supisteli. Yritin saada lisäpotkua supistuksille, tai rentouduttua, että saisin nukutuksi tai että synnytys käynnistyisi kunnolla.

Vierailija
13/13 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen joka vauvalta ihan viimeisiin päiviin asti käynyt kävelyllä. Ja tietysti synnytyksen aikanakin se on hyvä tapa saada homma kunnolla alkuun.