Onko vastaavia kokemuksi...?
Hei!
Ovulaatiotesti näytti plussaa noin kp 15, nyt menossa kp 26/30 ja eilen alkoi jotain ihme tihnutusta! Minulla ei koskaan ala menkat näin aikaisin (ikää 35v, kaksi kmenoa takan, ensimmäistä toivottaisiin...) eikä ole tiputtelua muuten kuin joskus PAPA-kokeen jälkeen (tämä on samantyyppistä).
Minulla on ollut jotakin raskausoireita, rinnat ja maha turvoksissa, alavatsavihlontoja oikealla puolella... Onko tässä kyse kiinnittymisvuodosta vaiko kiinnittymisen epäonnistumisesta? Vai oireileeko kohdunulkoinen näin? Raskaustestiä en vielä ole voinut tehdä, aiemmilla kerroilla plussa näkynyt vasta päivänä 32! Kahden keskenmenon (viime elokuussa rv 5+ ja lokakuussa 8+) jälkeen kroppakin voi tietysti olla jotenkin sekaisin... Pää ainakin on!
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia ja mistä on ollut kyse?
Saneline
Mulla on takana kolme raskautta ja jokaisen raskauden alkutaival on ollut samanlainen. Eli menkkaoireet ovat ilmestyneet noin pp10, kestäneet pari päivää ilman vuotoa ja sitten loppuneet. Sitten on alkanut pieni tuhruvuoto, ihan olematon siis, pyyhkiessä tullut paperiin ja vähän pikkuhousunsuojaan rusehtavaa. Samoihin aikoihin on alkanut raskausoireet, rinnat tosi kipeät, alavatsa turpea ja vihloo sekä nipistelee.
Näin mulla, vuoto ei ole alkanut näissä kierroissa lainkaan siis ja raskaana olen ollut. Muissa kierroissa ei tuhrua ja vuoto alkanut itsekseen. Eli tän mun kokemuksen perusteella voisin sanoa, että hyvältä vaikuttaa :o)!
Toivotaan parasta!
T kahden clomipojan äiti