Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein leivot? Ja mitä? ev

Vierailija
18.11.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kokeilla kaikkea uutta. Eilen oli kiire ja leivoin pannupullaa.

Kannattaa kokeilla. Pullataikina kohottamatta pellille ja kohotetaan siinä. Leikkurilla tehdään ruutuja ennen uuniin laittoa. Pullista voi tehdä esim. voisilmäneliöitä.

Vierailija
2/6 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin leipoa useammin! Yleensä teen jotain nopeahkoa, piirasta tai kakkua. Ihanat omenleivonnaiset juuri meneillään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmin sämpylöitä, muffinsseja tai pullaa. Nyt joulunalla meinaan kokeilla kaikenlaista herkkua.

Vierailija
4/6 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 3 viikon välein teen pullia. Piirakan, kuivakakun tai pikkuleipiä kerran 1-2 viikossa.Tykkään leipoa, mutta aina ei inspaa! Ekat piparitkin on jo leivottu - ja syöty samantien! :) Jouluksi sitten tehdään hienompia pipareita - koristellaan sokerikuorrutuksella ja karkeilla.

Vierailija
5/6 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdellen kuivakakkua, marjapiirakkaa, suolaista piirakkaa, sämpylöitä. Joskus kokeilen jotain kivoja vastaantulleita reseptejä. Jos tulee vieraita, aina on oltava tarjolla jotain omatekoista. En oikein osaa ostaa kaupasta mitään tarjottavaa, paitsi jotain keksejä.

Vierailija
6/6 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus useamminkin. MUTTA mun on ollut oikeasti pakko rajottaa leipomista, koska itsellä se leipomusten syöminen meinaa välillä riistäytyä käsistä! :/ Olen todella perso makealle ja joudun todella taistelemaan itseni kanssa, kun en meinaa pystyä hillitsemään itseäni tuoreiden herkkujen edessä. En mä nyt siis tonnikaupalla syö, mutta yritän pudottaa painoa, eikä noi leipomukset oikein sovi yhtälöön... Huoh. On sitä ihmisellä ongelmat. ;)

Niin, ja meillä käy myös aika paljon vieraita ja lähes poikkeuksetta tarjoan jotain, mitä olen itse leiponut. Kaupan pullat on mun mielestä tosi kalliita ja "mäskisiä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme