Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespelko?

Vierailija
27.01.2008 |

Olen 19-vuotias, ihan normaalin näköinen naisihminen. Minulla on muutama ystävä, mutta muuten istun aikalailla kotona. En ole koskaan viettänyt aikaa poikien kanssa (ymmärtäkää nyt oikein, tietysti koulussa puhunut ja muutenkin normaalia kanssakäymistä), en ole käynyt treffeillä saatika seurustellut ikinä.

Kaipaan jotakuta lähelleni, mutta kun siinä on pieni ongelma: Minusta tuntuu, että vähän pelkään miehiä.. Menen hiljaiseksi, pelkään nolaavani itseni, en keksi mitään puhumista. Asiaa pahentaa se, että ajattelen muiden ajattelevan että " kyllä sen pitäisi jo tietää mistä puhua ja miten toimia kun on jo ton ikäinen." Kasaan itselleni niin paljon paineita että minua kauhistuttaa ajatus pelkästään baariin lähtemisestä! (En muuten koskaan ole ollut baarissa..)

Kuitenkin olisi mukava löytää joku ihana mies. Mutta kun pelottaa...

Auttakaa minua! Tämä on niin ristiriitaista että välillä ahdistaa, enkä pysty puhumaan siitä kasvotusten läheisten ihmisten kanssa!

Yksin en halua elämääni olla..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..älkää kysykö kuinka eksyin tänne. :D

Vierailija
2/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluat mennä niin mene tyttökavereiden kanssa äläkä ota paineita siitä että pitäis välttämättä iskeä joku mies.

Koulussa ym. miesten kanssa jutteleminen siis sujuu? Jatka sitä ja huomaa onnistumiset. Sano pari sanaa säästä bussissa viereesi istuvalle miehelle tai miespuoliselle myyjälle. Ette ole tuttuja etkä näe häntä ehkä koskaan enää joten ei väliä mitä hän sinusta ajattelee.

Voit tietysti hankkia keskusteluapuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta puhunpahan edes joskus..

Vierailija
4/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten uskalla mennä puhumaan. Varsinkaan, jos olen kavereiden kanssa liikkeellä. Miksi ihmisen pitää olla näin arka?

Vierailija
5/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespelollesi jokin syy, esim. kaltoinkohdelluksi tuleminen lapsuudessa

Vierailija
6/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on joskus kiusattu ulkonäköni puolesta, pelkään mitä minusta ajatellaan, mutta en usko että se on tämän takana..

Vierailija
7/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on löytyäkseen. olisiko mahdollista löytää kumppani esimerkiksi harrastuksen parista? vai onko sinulla sellaista harrastusta?

Vierailija
8/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein, luen ja piirrän.

Tuo " Kyllä se mies löytyy jos on löytyäkseen" onkin sitten se millä tässä vielä sinnitellään.

Vierailija
9/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hmm.. oletko yliopisto-opiskelija? Siellä on paljon kaltaisiasi ajattelevia taiteilijasieluja. Sinne siis! :)

Vierailija
10/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa viimeistä vuotta. Haluaisin aivan uusiin piireihin, missä kukaan ei tuntisi minua ennalta. Mutta sitten minua huolestuttaisi, millaisen mielikuvan annan muille itsestäni..

Vierailija
11/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen. Itkin ja huusin joskus yksikseni kun olin niin häveliäs poikien seurassa. Pojat halusivat lukiossa monesti jutella minulle mutta ne jäivät yrityksiksi kun menin lähestymisyrityksistä aivan lukkoon.

vasta opinnoissa menestyttyäni lukion jälkeen sain itsevarmuutta ja tapasinkin elämäni miehen samoilta luennoilta. tsemppiä sulle. kyllä se siitä.

Vierailija
12/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tästä rohkaistun. Asia vaan ahdistaa minua aina kun tulee hiljainen hetki.

Kiitos vatsauksista! :)

Vierailija
13/13 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hienolta ihmiseltä, uskon että löydät jonkun.

Minulla on myös vähän mies pelkoa, ujostelen vieraita miehiä ja en oikeen osaa olla vapaa heidän seurassa. Oma mies ei enää ujostuta.:)

Löysin itselle sun ikäsenä miehen. Aika hiljaisen, mutta erittäin viisaan ja fiksun. Nykyään miehenikin on tullut puheliaammaksi ja pärjää todella hyvin työelämässä.

Kymmenen vuotta oltu yhdessä miehen kanssa nyt. Ja lapsia kuskataan paljon erilaisissa paikoissa ja harrastuksissa, että oppivat olemaan ihmisten kanssa ja jututtamaan ihmisiä. Olet kuitenkin vielä nuori, ei sulla kiire ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä