Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystavani on " hurahtanut" Amway-tuotteisiin ja tyrkyttaa niita minulle jatkuvasti. Nyt pitaisi viela lahtea johonkin openiin?!

Vierailija
26.01.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli, että tienaa niin paljon, että voi jättää palkkatyön. No, vielä duunissa ja amway kohkaus on hellittänyt.

Vierailija
2/7 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei mikään oo niin kamalaa kuin tyrkytys. Sano tiukasti, ettet ole kiinnostunut. Ja jos kiinnostut, ota selvää: kuuntele " käännytystä" kriittisesti ja eti netistä tietoa ja toisten kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, Amway työllistää juuri silloin, kun ihmisiä on paras aika " käännyttää" . Eli jos työssäkäyviä " havittelee" , luonnollisin aika on iltasella ja viikonloppuisin. Tosin itse saa määrätä työaikansa, joten päivälläkin sitä voi tehdä.

Vierailija
4/7 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nämä kaikki amwayt, ekowayt, LR;t ym toimisi niinkuin ne yrittää aivopestä. Sanon että nämä kaikki on ihan haista p**** hommaa.. Ne muutaman ketjun alkupäässä oleva ehkä rikastuu ja voi ostaa sen mersun mutta ei ne loput sillä elä.

Vanhempani alkoivat joskus LR; ään ja lopettivat alta aika yksikön, mieheni serkku sekä yhet tutut koittivat saada meitä amwayhin. Yhet tutut tuli jopa puoliväkisin sisään jauhamaan jostan ihme verkostomarkkinointiaiheesta (nimeä en nyt muista mutta joku tyyliin t2?! ) siitä kuinka rikastut niin ja niin paljon. Tuosta " ketjusta" oli ihan huolestunut viranomaisetkin ja varoitelleet että pahimmillaan siinä on kyse rahanpesusta ja siihen ei saa sekaantua.

Vierailija
5/7 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uskonlahkoista tuttuja piirteitä, erityisesti siinä, miten uusia ihmisiä yritetään saada mukaan, kamalaa kärttämistä ja painostamista. Ja sitten se, että mukaan lähteneen pitää käydä niissä " koulutus" tilaisuuksissa. Olen itse ollut herätysliikkeessä, joten tiedän, mistä puhun...

Vierailija
6/7 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joku verkostomarkkinointi on rahanpesua ja minä saan siitä hyvin rahaa niin mulle passaa. siis kun on näitä uusia valuutta yms juttuja. Niin niihin lähtee mukaan ja saa sitä voittoa ja se voitto maksetaan minun tilille niin minua ei häiritse vaikka se olis rahan pesua. Minähän sen rahan saan. Mitä siitä se rahanpesijä hyötyy

Vierailija
7/7 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans hurahti. Kovasti yritti mua niihin esittelyihin. Ei uskonu, vaikka sanoin suoraan että ei kiinnosta. Lopulta jätin vastaamatta viestiin, kun sellainen taas tuli. Sen jälkeen ei oo asiasta maininnu.

Mutta meinaa kuulema maksaa lastensa opiskelut ja kerätä omat eläkkeet hommalla.. Mikäs siinä, mutta en usko ennen ku nään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi