Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cerazette pillerit

Vierailija
25.01.2008 |

aloittaako vai ei?? toiset sanoo että paino nousee jne. Kierukkaa en viellä halua sillä toivon kolmatta lasta viellä....

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon käyttäny jo vuoden ehkäisyrengasta, nuvaring. On kaikista matalahormonisin ehkäisymuoto. Eikä mitään hormonipiikkejä tule. Mielialat ei heilahtele ja paino on laskenu.

Vierailija
2/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehkä kumi on vielä matalahormonisempi : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuukautisia kolmeen kuukauteen ollenkaan. lopetin, itsekin huomasin ärhäkkyyteni.

Vierailija
4/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ainakaan tee mieli. Bonuksena kuivat limakalvot, joihin pukkaa hiivatulehdusta toisensa perään, sekä tiputteluvuotoa.

Vierailija
5/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, halut meni... niitä odotellessa heipat sulle!

Vierailija
6/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin gyne oli sitä mieltä että noi minipillerit olisi kaikista turvallisin vaihtoehto nyt. Tosin olen jo 13kg pudottanut painoa, mutta viellä on matkaa. Sovittiin että aloittaisin nyt noilla ja jos ei sovi ja olen tiputtanut viellä lisää painoa niin sitten voitaisin katsoa jotakin muuta ehkäisyä...ap.

Vierailija
7/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerazettet on muuten minipillereistä ne, joissa on kaikkein ENITEN hormonia. Itse käytin vuosia Microlutonia, muuten hyvät pillerit mutta jos maha menee helposti sekaisin niin ei kaikkein luotettavin ehkäisy, joutuu usein käyttämään kumia pillereiden rinnalla.

Vierailija
8/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan aikuinen nainen, kaksi lasta ennestään ja maalaisjärjellä varustettu. Että en kyllä niitä kellekään EHKÄISYKSI suosittelisi...

Vierailija
9/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittaisimetin kyllä vielä lisäksi.

Vierailija
10/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosin olevan kovin yksilöllistä miten sopii kenellekin. Mulla jatkuvaa tiputteluvuotoa. Mulla 5kk:n ikäinen vauva ja imetän, joten muuta vaihtoehtoa ei ole kuin nämä tai kumi. Tuntuu, että kohta menee hermot tähän jatkuvaan tiputteluun...

Vierailija
11/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka alkuun iloitsin kun menkat oli vaan kahden kuukauden välein. Sitten homma vakiintui siihen, että ne kesti vähintään 2 viikkoa kerrallaan, lopetin. Mielialavaihtelua ei ollut niin paljon kuin tavallisilla pillereillä eikä painonnousua, mutten silti voi kyllä suositella kenellekään.

Vierailija
12/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun mielestä hullumpi vaihtoehto ole, ja hieno juttu kun voi olla ihan ' luomuna' kiertonsa kanssa. Siistikin se on käyttää, naisen näkökulmasta ainakin. :) Aika ohuitakin on saatavilla, ettei voi valittaa ettei olis tuntumaa, ja juomut on ihan mukavia. Vai miehennekö ne vieläkin hannaa niitä vastaan??

Vierailija
13/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen syönyt ko pillereitä nyt 4 kk ja oman ukon tekemiset on alkanut kaikki ärsyttämään. Vielä olen saanut pidettyä mölyt mahassani ja ihmetellyt vaan itsekseni, että mikä on, kun oma rakas noin kovasti ärsyttää... mies ei siis ole muuttunut mitenkään, käyttäytyy kuin ennenkin... hyvä tietää...

Vierailija
14/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista kondomeista kun mulle on tullut niistä inhottavaa kutinaa, ollaan sis käytetty niitä mitä äitiyspakkauksessa oli. Olisko joku sellainen merkki joka ei ärsyttäisi alapäätä? ap.

Vierailija
15/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellisiä sivuvaikutuksia tms. Menkat tosin tulee harvemmin kuin ennen, mutta se on niitä syödessä melko normaalia. Mua ei häiritse ainakaan. Kumia vihaan yli kaiken, mies sitä suostuis käyttämään - mä en. Mulla on lateksialleriga, tai onhan niitä lateksittomiakin kondomeja, mutta ei joka kaupassa...

Vierailija
16/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän ja lapsi on puolivuotias, menkkoja ei ole tullut vielä lainkaan. En oleainakaan lihonut näistä, vaikka joskus teininä rapsahti diane novista 15kg. Kiukkunen olen ollut minäkin, mutta olen kuvitellut sen johtuvan jostain muusta. ehkä se on sitten se mun oire.

Vierailija
17/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin muovikondomi, että jos sun kutinat johtuu kumiallergiasta, niitä kannattaa kokeilla. Voihan se kumi ärsyttää muutenkin, voi tulla hankausta sen verran enemmän. Siihen taas vois kokeilla liukastetta. Näitä kaikkea saa tosi helposti ja monipuolisesti netistä tilattua suoraan kotiin, ei tarvii mennä kaupoista kyselemään ellei halua. Googleen vaan...

Vierailija:

noista kondomeista kun mulle on tullut niistä inhottavaa kutinaa, ollaan sis käytetty niitä mitä äitiyspakkauksessa oli. Olisko joku sellainen merkki joka ei ärsyttäisi alapäätä? ap.

Vierailija
18/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tiputteluvuotoa KOKO ajan mitä niitä söin. Joka päivä tuli tipotellen.

*päänsärkyä päivittäin

*pahoinvointia päivittäin

*olin raivohullu, joka päivä

*limakalvot oli kuivat

*seksihalut minimissä, vain pari-kolme kertaa harrastettiin seksiä 8kk aikana

....

Ja nekin pari-kolmea kertaa riitti siihen, että tulin raskaaksi.

Enkä huomannut raskautta kuin vasta rv 12... Kun aloin oksentaa. tajusin ettei edes Cerazettet voi aiheuttaa NIIIN paha pahoivointia

Vierailija
19/19 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön niitä nyt toista levyä. Ekasta levystä unohdin ottaa 7(!) pilleriä, nyt toisesta olen muistanut paremmin. Ekan levyn aikana tuli RUNSAAT ja pitkät menkat, ja nyt on ollut sitten 6 viikkoa taukoa sen jälkeen. Eilen jo tein raskaustestin, mutta negaa se onneksi näytti. Olen myös aika ärtyisä, johtuisikö se tosiaan tästä? Toisaalta minulla oli aiemmin hormonikierukka mikä jouduttiin ottamaan pois ja en huomannut silloin erityistä ärtyisyyttä. Seksihaluja ei pahemmin ole:(.

ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän