kohtu kovettuu toiselta puolelta!mitä tämä on??
siis.. aamulla useimmiten herätessäni ja selälleni kääntyessä kohdussa on vain toisella puolella sellainen kova mokkula,aivan kuin supistaisi toispuoleisesti.. toinen puoli on ihan normaali ja juuri tuossa navan kohdalla on sellainen kova pokkula.. niin ja puoli vaihtelee aamuista riippuen. onko kellään tietoa,mitä tuo on? viikkoja on nyt 17+3,enhän minä voi sitä vauvaakaan tuntea näillä viikoilla niin selkeästi vatsan läpi? muistan kyllä esikoisesta,että loppuraskaudessa tunsin hyvinkin masun läpi vauvan kehon,tiesin,missä pää ja peppu sijaitsee:)
no,toivottavasti joku sai selvää hyvinkin sekavasta kirjoituksesta ja osaa ehkä vielä kertoa,mitä tuo on. ihanko normaalia vai jotain mistä huolestua?
niin ja hyvää odotusta kaikille :)
-annu ja papu-
Kommentit (5)
Mulla oli kans jo noilla viikoilla samanlaista juttua. Kummalla kyljellä nukkuu, niin se puoli on aamulla koholla, yleensä se on oikea puoli. Sitte kun käy vessassa, niin maha tasoittuu. Minusta tämä on aika hauska ilmiö =)
Tytteli-83 rv 21+6
kyllä se on varmasti vauva joka siellä kovana mokkulana tuntuu :)
minulla vauva on myös aina sillä puolella kohtua miltä kyljeltä herään ja kun kääntyy selin on koko masu siltä puolelta koholla ja toinen puoli ikäänkuin tyhjä :)
näin minä sitä myös itse epäilin,mutta ajattelin,ettei se näillä viikoilla voi vielä mitenkään tuntua :)) esikoisen ajoilta en moista " ilmiötä" muista.
-annu-
Mulla harjoitussupistukset on välillä olleet ihan toispuoleisia varsinkin silloin, kun viikkoja on ollut kasassa alle 20. Selällä maatessani toinen puoli vatsaa on ollut pullistuneena hassusti.
crateri rv 29+
Eiköhän se vauva siellä köllöttele vaan toisella puolella, ainakin näin mä olen tuon ilmiön selittänyt :)
hope+mytty 19+3