kadunkohan jos jätän toisen lapsen
nyt sitten " tekemättä" . tilanne on se että esikoinen on jo koulussa ja mulla alkaa ikää olla sen verran ettei enää huvittaisi odotella, toisen aika olisi " nyt eikä koskaan" . mutta nyt mulla on sitten ihan uusia juttuja tulossa ja vauva ei nyt sovi tähän kuvioon oikein millään. mutta sitten sitä ajattelee että kadunko myöhemmin ellen enäâ hommaa lasta. miehen mielestä kaduttaa. itse en niinkäân varma. järkeviä näkökulmia asiaan toivoisin ?? hemmetin vaikea tilanne.
Kommentit (7)
Meilläkin on vain yksi elävä lapsi, koululainen jo. Ajatuskin siitä, että joutuisi aloittamaan yövalvomiset, vaipparumban jne alusta uudelleen, niin.. ei kiitos enää.
Olen jo 35v, mies on saman ikäinen. Olemme yrittäneet toista lasta 6 vuotta, tuloksena on vain keskenmenoja. Enää ei pää kestä yrittämistä, joten... Kyllä se vaati paljon sopeutumista, mutta nyt olemme tyytyväisiä tilanteeseen. Kaikki on jo niin helppoa.
Jos vauva ei tunnu oikealta ratkaisulta nyt, et sitten tee sitä. Mulla henkilökohtaisesti olisi mennyt tuossa kohtaa jo " aika ohi" eli en jaksaisi tuossa kohtaan enää vauvaa. Isompi kuitenkin jo noin vanha ja omatoiminen yms.
kiitos näistä. onhan tässä sekin kun koko rumba alkais tosiaan niin alusta kun olla ja voi, helpompi olis ollu rumbailla vaikka kahden kanssa samaan aikaan. tehty mikä tehty! anoppi väitti että päinvastoin nythän se olis helppoa vauvan kanssa kun eka on jo niin iso.
Kuitenkin sinä teet mikä sinusta tuntuu parhaimmalta. Jos mies ei ole valmis jäämään kotiin, tietenkin suurin vastuu jää sinulle kotona. Oletko valmis siihen, mieti sitä. Jos ne muut asiat ovat sinulle tärkeämpiä, unohdat koko 2. lapsen.
Minusta tuo esikoinen koulussa ja itse vauvan kanssa kotona olisi oikein ideaali tilanne.
tiedän että naiset tekee nykyään nelikymppisenä mutta mulle tuntuu että nyt tai sitten antaa olla, omalla kohdalla en halua lasta 40 paikkeilla. mies ei todellakaan jäisi hoitamaan vauvaa kotiin vaikka sellaisen kyllä haluaisi. sinänsä hyvä pointti mutta on niin työlleen omistautunut ettei oikein onnistuisi.
ap