Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatuksia avioerosta

Vierailija
24.01.2008 |

kaipaisin vähän ulkopuolista näkemystä tilanteeseeni.

Minulla on kolme lasta, joista vanhin 8v. Olen täysin kyllästynyt avioliittooni. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä yli 10v. Ensimmäisen kerran puhuimme erosta n. 2,5v sitten. Silloin päätimme vielä yritää ja lähes vuoden verran menikin ihan hyvin. Nyt taas sama tilanne, enkä jaksa enää yrittää.

Mieheni on ihan kunnollinen ja hyvä isä. Mutta kaikki vastuu on aina ollut minulla, rahoista lapsiin. Välillä tuntuu, että lapsia onkin neljä. Arkisista käytännön asioista voimme puhua, muusta ei enää olla keskusteltu pitkään aikaan. Seksi ei ole ollut juuri lainkaan.

Ilman lapsia olisimme eronneet jo vuosia sitten. Lapset ovat kummallekin tärkeintä elämässä. Ja ajattelin " tyytyä kohtaloon" , mutta nyt mietin, että uhraanko liikaa itsestäni lasten vuoksi?

Ero tosi liikaa muutoksia lasten elämään, koska en voisi jäädä tähän asumaan ja isoimman koulu vaihtuisi. Se olisi liikaa. Olen tilanteeseen niin väsynyt, etten jaksa siitä edes miehen kanssa aloittaa keskustelua, toisinsanoen kaikki on yhdentekevää. Kukaan ulkopuolinen ei tiedä asiasta, mutta nyt sukulaiset ovat jo vihjeilleet, että miten meillä menee.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihan hullua luovuttaa ilman taistelua. Tietenkään tuollainen elämä ei voi jatkua, muutosta on tultava. Mutta pitääkö se muutos hakea erossa? Vai olisiko teidän parisuhteellanne tulevaisuus, jos yhdessä tekisitte töitä sen eteen? Toki se on rankkaa, mutta kuten sanoit, lasten takia se kannattaa... Teillä ei ole pettämistä, alkoholiongelmaa, pahoinpitelyä tms. isoa syytä eroon. Teillä on vain väsynyt vaimo ja äiti, joka toivoisi parempaa. Ja kyllä sitä parempaa voisi olla tulossa. Se vaan vaatii se, että sinä ja miehesi pääsette asioista juttelemaa. Nosta jo tänään kissa pöydälle, sano miehelle että haluat toimivan parisuhteen! Että teidän on aika toimia ja hakea apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla