Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että Ledgerin kuolema oli puoliksi vahinko ja puoliksi itse aiheutettu.

Vierailija
24.01.2008 |

On kerrottu, että Heath oli todella väsynyt ja masentunutkin. Läheisessä puistossa on kävellyt usein aikaisin aamulla.

Dark Knights elokuvan teko on varmasti ollut myös rankkaa. Ja jo trailerista näkee, että jokerin hahmo on todella ahdistava.

Ero, paljon töitä, unettomuutta ja masennusta. Sitten on vaan ajatellut että ottaakin hiukan udeamman unilääkkeen kun ei enää jaksa. ;(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että vahinko tosiaankin.

Mä olen nyt valvonut tosi paljon viimeisen kahden viikon aikana. Olen sairaana ja kaikkea muutakin stressavaa. Eilen just itkin väsymystä ja kaikkea muutakin. Et tekisin mitä vain, että saisin itseni terveeksi ja nukuttua edes yhden yön ihan rauhassa.

Jos mulla olisi vieressä unillääkkeitä, joita olisin jo aiemmin käyttänyt, niin varmaan sitä voi tulla mieleen, että otankin nyt sitten tällä krt näitä reilusti. Kun ei ole ennenkään kaksi tabua riittänyt kuin 2 h yöuniin...

Surullinen tapaus tuo Ledgerin kuolema. Kaikin puolin.

Vierailija
2/2 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se vaan kova menetys. Pidin hänen koko tyylistään, siis näytellä ja myös siitä, ettei ollut juorupalstoilla revittävänä niin kuin suuri osa hollywoodin julkkiksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan