Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

100% tyttö tulossa!!! Bruno kuulemma allekirjoittaa tämän!

Vierailija
24.01.2008 |

Oli ihana nähdä eilen mahassa kasvava pikkurääpäle. painoa kertynyt 630 g.

Tippa tuli silmään....

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
2/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida odottaa edes synnytykseen, tahdotaan tietää kaikki heti. Sisustussuunnittelijalle pinkki vinkiksi ja " meidän neidin" huone kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" rääpäle" - oli ensimmäinen joka vauvasta tuli mieleen, kun oli reppana vielä niin kovin laiha ja pikkuinen.

Kaikesta täälläkin vedetään heti herneet nenään.

Heipa vaan teillekin.

Ap

Vierailija
4/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä vaikka Brunolta!

Vierailija
5/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no Maijasta tulikin Matias

Vierailija
6/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme tytön kuten bruno " lupailikin" . Ja se aivan mahtava kokemus ja dvd tuo iloa vieläkin vaikka neiti jo " iso" .

Tiedän kyllä yhden väärän sukupuolen brunolta, mutta tärkeintä on nähdä musta ainakin että kaikki on tosi hyvin. ne kun niin hyvät laitteet.

Vierailija
7/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jossa eräs nimeltä mainitsematon huippuasiantuntija tuomitsi vauvan toivottoman kehitysvammaiseksi, mutta jatkotutkimuksissa selvisi, että niskapoimumittaus oli tehty ihan mistä sattuu. No, osasi se sentään laskuttaa, on kai sekin jotain!

Vierailija
8/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se meilläkin oli vielä tuon kokoisena, nyt jo puhutaan vauvasta. :)

rakkaalla lapsella on monta nimeä.

tottakai sukupuolen saa selvittää jos haluaa, sinun vatsassasi se vauva kasvaa, on oikeus tietää kuka siellä asustaa.

tuollaisista arvostelevat ne joilla ei ole varaa ylimääräisiin ultriin, tai jotka eivät tule raskaaksi ollenkaan.

Vierailija
9/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussuttajille: mitä varten pitäisi odottaa synnytykseen asti? Mitä ihmeen hyötyä siitä on?

Jos ultra joka tapauksessa on tarkoitus tehdä jossain kohtaa raskautta, niin sama kai se on, tehdäänkö perinteinen vai käydäänkö kantamassa rahat Brunolle.

Vierailija
10/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin jännittämään ihan loppuun asti ja ens kerralla aion varmasti mennä tuohon ultraan, jotta saan sukupuolen selville. Jos siinä jonkun mielestä on jotain väärää, niin voivoi. Joidenkin mielestä nyt kaikessa on jotain väärää, normaaliultratkin on vaan haitallisia...

Mutta onnittelut tytöstä, meidän typykkä täyttää ihan pian jo kolme vuotta... :`)

Vierailija
11/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin näkyi aivan selvästi pojan vehkeet ja silti sanottiin varmuudeksi vain 95%...

Vierailija
12/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa muunkinlaisia tyttöjä? Ap opettelee ensin kirjoittamaan ja miettimään kirjoittamaansa ennen kuin painaa " ok" nappulaa...

Vierailija
13/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sukupuoli ole (juuri) koskaan ihan " 100%" , ellei sitten tuijoteta tiukasti kromosomeja. Ja vaikka tuijotettaisiin, kaikenlaisia jänniä variaatioita aiheesta XX/XY löytyy kyllä...

Vierailija
14/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini toivoo kovasti tästä kolmannesta tyttöä. Itse olen taas enemmän orientoitunut, että poika tulossa. Pojan nimikin jo tuli mieleeni. Toisaalta olisihan se tyttö mukava ylläri, mutta olisi myös erittäin tyytyväinen jos kolmaskin lapsi olisi poika. Harmittaa vaan jos muut ovat sitten " pettyneitä" . Ajattelin, että sanon sukulaisille, että poika tulossa niin sopeutuvat ajatukseen vaikka en tiedä yhtään kumpi on tulossa. Ehkä ultrassa selviää myöhemmin.

Vierailija
15/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin eiköhän sovita niin että se on hänen ongelmansa? Jokainen normaali itsetunnolla varustettu on iloinen ja ylpeä lapsistaan riippumatta sukupuolesta. Nimittäin sehän on niin, että kummassakin sukupuolessa on niin paljon hyviä puolia.

Olen aina ihmetellyt ihmisiä, kuten äitisi, jotka " kovasti toivovat" jompaakumpaa sukupuolta. Miten he oikein tämän " kovan toivonsa" tuovat esille? Itkevätkö kenties jos tuleekin " ei-kovasti toivottua" sukupuolta? En ymmärrä, en yhtään. Onneksi ei omaan suku-/ystäväpiiriin kuulu moisia moukkia.

Saahan sitä tietenkin miettiä ja spekuloida, että mitäs sitten jos tulisi tyttö/poika, miten se meihin vaikuttaisi nyt ja tulevaisuudessa tms. Positiivisessa mielessä sehän on vain kivaa ja liittyy odotukseen.

Vierailija:

äitini toivoo kovasti tästä kolmannesta tyttöä. Itse olen taas enemmän orientoitunut, että poika tulossa. Pojan nimikin jo tuli mieleeni. Toisaalta olisihan se tyttö mukava ylläri, mutta olisi myös erittäin tyytyväinen jos kolmaskin lapsi olisi poika. Harmittaa vaan jos muut ovat sitten " pettyneitä" . Ajattelin, että sanon sukulaisille, että poika tulossa niin sopeutuvat ajatukseen vaikka en tiedä yhtään kumpi on tulossa. Ehkä ultrassa selviää myöhemmin.

Vierailija
16/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää tietää etukäteen? Mulle kaikki heti nyt! Mitään ei voisi nykyään enää ihmiset odottaa. Tsiisös.

Vierailija
17/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 poikaa ja kolmannen lapsen jälkeen tuli kommenttia, että yks vielä niin kyllä se tyttö sieltä tulee. TÄH?!?!?!?!

Kuka sanoi että mä olisin halunnut juuri tytön? Mä halusin 3 LASTA! Ei mitään väliä onko poika vai tyttö. Sain 3 ihanaa tervettä lasta. Olen 100% tyytyväinen.

En ymmärrä moista hössötystä sukupuolen tärkeydestä.

Vierailija
18/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri puoliväkisin olis halunnut kertoa. t. kolmen äiti

Vierailija
19/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pidä äitiäni " moukkana" noin muuten. Mutta jotenkin ottaa korvaa tuo tyttöhössötys.

Vierailija
20/25 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli tyttö tulossa ja se tuli, ei sen selvemmin olisi voinut ultrassa näkyä.. ;) Toinen lapsi oli poika ja sekin näkyi selvää selvemmin ultrassa.

Jokainen taaplatkoon tyylillään. Ei me pinkkiä tai vaaleansinistä huonetta silti tehty. Yhtähyvin voisi kysyä, miksi pitää harrastaa esiavioillista seksiä, eikö sitä nyt voi odottaa sen verran että pääsisi naimisiin asti!?! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi