Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi vihjailee, ettei lapsemme ole mieheni lapsi :(

Vierailija
23.01.2008 |

Ärsyttää moinen. Lapsi kieltämättä ei näytä kummaltakaan meistä ja monesti ollaankin pohdittu, kehen kummaan oikein tulee ulkonäöltään. Villinä ajatuksena on tullut mieleen, että mieheni ei itse asiassa olisikaan appeni poika (mies näyttää ihan äidiltään)... Omasta isästäni ei ole epäilystä - olen sen verran näköinen ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei poikasikaan muistuta isäänsä.

Vierailija
2/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ärsyttää moinen. Lapsi kieltämättä ei näytä kummaltakaan meistä ja monesti ollaankin pohdittu, kehen kummaan oikein tulee ulkonäöltään. Villinä ajatuksena on tullut mieleen, että mieheni ei itse asiassa olisikaan appeni poika (mies näyttää ihan äidiltään)... Omasta isästäni ei ole epäilystä - olen sen verran näköinen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muut exäni kaksi poikaa ovat kuin ilmettyjä isiään. Ai että mä olen onnellinen, kun ei tarvitse enää vakituiseen pyöriä samoissa piireissä.

Vierailija
4/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorsimisen kohde on vaan nuorimmainen.

Esikoinen on isänsä klooni, kakkonen ei näytä keneltäkään.

Anoppi ei suoran sano, käytös vaa näyttää epäilyn.

Annan asian olla. Luulkoot..

Vierailija
5/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika on samannäköinen kuin useimmat äitini sukulaiset (ei äitini eikä minä ole samaa sarjaa tietenkään) ja anoppi on päivitellyt monienkin ihmisten aikana, että mistä pojallani on niin " erikoiset piirteet" . Eikä auta vaikka olen sanonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan